۲ هزار و ۵۷۳ مشترک صنعتی در زنجان مصرف کننده گاز طبیعی هستند

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: ۲ هزار و ۵۷۳ مشترک صنعتی در زنجان مصرف کننده گاز طبیعی هستند که برای افزایش این تعداد در سال جاری به منظور تحقق شعار سال تلاش می‌شود.

رحیم سلیمانی‌نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: زیرساختهای لازم برای رونق بخش صنعت و تولید در استان از سوی شرکت گاز زنجان برنامه ریزی و فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت گاز استان زنجان همواره فرامین رهبری را سر لوحه برنامه‌های کلی خود قرار داده است، اظهار داشت: این شرکت امسال نیز با تمام توان در راستای ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای رونق بخشیدن به بخش صنعت و تولید برنامه‌ریزی و عمل خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به ضرورت افزایش ظرفیت مصرف گاز طبیعی استان در بخش صنعتی، افزود: کاهش آلودگی محیط زیست، کاهش موانع تولید و کمک به اقتصاد کشور، اشتغال پایدار و افزایش امید به زندگی از جمله اهداف اصلی این شرکت در ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی است.

سلیمانی‌نژاد به عملکرد شرکت گاز استان در راستای گاز رسانی به صنایع در راستای توجه به بخش تولید بنا به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و شعار سال‌های گذشته، یادآور شد: در حال حاضر ۱۵ شهرک صنعتی در استان با نامهای زنجان یک (اشراق)، زنجان ۲ (نوآوران)، زنجان ۳ (شهرک تخصصی برق، الکترونیک و آی تی)، سنگ شهر (تخصصی روی)، زنجان چهار (دره لیک)، ابهر یک (هیدج)، ابهر ۲ (شریف)، ابهر سه (افق)، صایین قلعه، خرمدره، سلطانیه، ماهنشان، شهرک صنعتی انگوران، خدابنده و طارم دارای واحد صنعتی فعال و ۱۴ شهرک بهره مند از گاز است.

وی تصریح کرد: همچنین استان زنجان دارای سه ناحیه صنعتی فعال شامل ناحیه صنعتی ایجرود، ناحیه صنعتی طارم و ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان است و سه محور صنعتی ذاکر – بناب، روی و نورین نیز از گاز بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha