۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۷
کد خبر: 85433076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فروش بیش از ۲۵۴ میلیارد ریال صنایع دستی فارس در بازارچه‌های نوروزی

شیراز – ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: بیش از ۲۵۴ میلیارد ریال از دست‌آفریده‌های هنرمندان فارس در بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این استان به فروش رسید.

به گزارش ایرنا، محمد ثابت اقلیدی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر، افزود: ۲۳۴ غرفه عرضه و فروش صنایع دستی و هنرهای سنتی در قالب ۴۰ بازارچه و نمایشگاه نوروزی فارس، همزمان با آغاز تعطیلات برپا شد و تا دوازدهم فروردین ماه فعال بود.

وی ادامه داد: بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی نوروزی در کنار آثار شاخص گردشگری و تاریخی سراسر استان با هدف معرفی و فروش محصولات و تولیدات هنرمندان و صنعتگران برپاشد و در برخی از غرفه‌ها نیز تولید محصولات به‌صورت زنده (ورک شاپ) در معرض دید گردشگران قرار گرفت.

فروش بیش از ۲۵۴ میلیارد ریال صنایع دستی فارس در بازارچه‌های نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس عنوان کرد: این بازارچه ها در اماکن شاخص تاریخی و گردشگری مانند مجموعه فرهنگی حافظ و سعدی، ارگ کریم‌خانی در شیراز و شهر تاریخی بیشاپور در کازرون، محوطه‌های جهانی پاسارگاد و تخت جمشید و شهرستان‌های داراب، فیروزآباد و تیمچه صرافیان آباده برپا شد.

ثابت اقلیدی اضافه کرد: در این مدت ۱۰ خانه کارگاه و ۴۶ کارگاه فعال در قالب طرح کارگاه گردی پذیرای مسافران نورزی فارس بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha