۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85433422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱۹ یتیم خراسان شمالی در انتظار حامی

۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85433422
۲۱۹ یتیم خراسان شمالی در انتظار حامی

بجنورد-ایرنا- معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت:‌ تنها ۲۱۹ نفر از هشت هزار و ۳۴۳ کودک و نوجوان یتیم زیر پوشش این نهاد حمایتی نیازمند حامی هستند.

محمد غریب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر کمک و مشارکت نیکوکاران تاکید کرد و افزود: تلاش می شود تا برای این تعداد کودک یتیم بدون حامی خیر جذب کنیم تا از حمایت های معنوی و مادی آنان برخوردار شوند.

وی راه های مشارکت در طرح معنوی اکرام ایتام را ارسال عدد ۵۸ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳، مراجعه به درگاه اینترنتی ekram.emdad.ir، مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و تماس با شماره‌های ۰۵۸۳۲۲۵۷۶۵۱ و ۰۹۰۲۷۶۷۹۴۴۹ عنوان کرد.

چتر خیران بر سر یکهزار و ۶۰۰ یتیم

معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت:‌ یکهزار خیر از ایتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به جمع حامیان ایتام و محسنین پیوستند.

وی تصریح کرد: این تعداد حامی که به مناسبت ماه مبارک رمضان جذب شدند حمایت یکهزار و ۶۰۰ کودک و نوجوان یتیم و طرح محسنین را بر عهده گرفتند.

غریب افزود: اینک در استان خراسان شمالی ۲۹ هزار خیر حمایت کودکان و نوجوانان یتیم و نیازمند این استان را بر عهده گرفته اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تعداد کودکان و نوجوانان زیر پوشش طرح محسنین را پنج هزار و ۱۹ نفر ذکر کرد و گفت: این افراد زیر پوشش حمایت های حامیان و همچنین این نهاد هستند.

وی تصریح کرد: سه هزار و ۳۲۴ کودک و نوجوان نیز در طرح اکرام ایتام زیر پوشش حمایت های خیران و این نهاد هستند.

غریب تصریح کرد: حامیان، مردم مومن و خیر این استان پارسال ۹۶۰ میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

۶۰ هزار خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی قرار دارند.

۱۵ رمضان ( هفت فروردین) سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) روز اکرام ایتام نامگذاری شده است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha