معاون استاندار: اولویت سرمایه‌گذاری در استان یزد با صنایع کمتر آلاینده و پاک است

یزد-ایرنا-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با بیان اینکه اولویت سرمایه گذاری در استان با صنایع کمتر آلاینده و پاک است، گفت: رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک رفع مشکلات واحدهای صنعتی با حفظ تمام جوانب زیست محیطی و کمک به رونق فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی و ایجاد اشتغال است.

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی شاه حسینی" در اولین جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در سال ۱۴۰۳ افزود: در این کمیسیون عمدتا در مورد اشکالات وارد بر محل استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی بحث شده و تلاش می‌شود که با رعایت قوانین و مقررات، زمینه برای ایجاد یک فعالیت اقتصادی فراهم شود.

وی ادامه داد: اولویت اول برای ما رعایت محیط زیست و کلیه ایین نامه های این مورد در واحدهای صنعتی است و باید نظارت و پایش توسط ارگان های مربوطه انجام شود و هر گونه تصمیم گیری نیز بر همین اساس خواهد بود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: اولویت سرمایه گذاری در استان با صنایع کمتر آلاینده و پاک است و به ویژه صنایع دانش بنیان و فناور که در دولت سیزدهم مورد حمایت ویژه قرا داشته و دارد و ریل گذاری استان نیز به همین سمت بوده و خواهد بود.

در این جلسه تقاضای ۱۶ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از این واحدها نیازمند بررسی بیشتر تشخیص داده شد همچنین درخواست واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و معدنی مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha