۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85433475
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

کرایه تاکسی درون‌شهری گنبدکاووس ۲۵ درصد بیشتر شد

۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبر: 85433475
کرایه تاکسی درون‌شهری گنبدکاووس ۲۵ درصد بیشتر شد

گنبدکاووس- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس گفت: نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل درون شهری گنبد شامل تاکسی، تاکسی تلفنی، اتوبوس و مینی‌بوس برای سالجاری بین ۲۵ تا ۵۰ درصد افزایش یافت.

محمد عظیم‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای شهر گنبدکاووس، نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای سی و شش گانه درون شهری با افزایش ۲۵ درصدی به طور میانگین برای هر نفر از ۴۰ هزار ریال به ۵۰ هزار ریال و در برخی مسیرهای محدود از ۳۵ هزار ریال به ۵۰ هزار ریال افزایش پیدا کرد که در نیمه اول سال از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به بعد ۱۰ هزار ریال به این نرخ افزوده می‌شود.

وی افزود: همچنین کرایه اتوبوس و مینی‌بوس هر نفر با افزایش ۴۵ تا ۵۰ درصدی در مسیرهای داخل شهری از ۲۰ هزار و ۳۰ هزار ریال تغییر یافت و در مسیرهای منتهی به روستاهای اطراف هم نرخ کرایه به عنوان نمونه از ۳۵ هزار ریال به ۶۰ هزار ریال رسید.

رییس سازمان مدیریت و حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر، نرخ کرایه تاکسی‌های تلفنی درون شهری گنبدکاووس تا مسافت چهار کیلومتر، از ۱۵۰ هزار ریال به ۲۲۰ هزار ریال و چهار کیلومتر بالاتر از ۱۷۰ هزار ریال به ۲۵۰ هزار ریال تغییر یافت.

عظیم‌زاده یادآور شد: هزار و ۲۰ دستگاه تاکسی، ۵۵۰ دستگاه تاکسی تلفنی و ۲۹ دستگاه اتوبوس و مینی بوس تحت نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گنبدکاووس مشغول فعالیت هستند.

شهر گنبدکاووس افزون بر ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و حدود ۲۸ کیلومتر مربع وسعت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha