۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85433501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسبقیان: شهدا، پهلوانان عرصه جهاد و رشادت هستند

۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85433501
اسبقیان: شهدا، پهلوانان عرصه جهاد و رشادت هستند

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه شهدا، پهلوانان عرصه جهاد و رشادت هستند، گفت: باید راه آنان سرمشق زندگی همه ورزشکاران و پهلوانان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام امروز چهارشنبه در حالی از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که جمعی از مسئولان وزارت ورزش، فرماندهان نیروهای مسلح، روسای فدراسیون‌های ورزشی، برخی از پیشکسوتان فوتبال و ملی‌پوشان تیراندازی در آن حضور دارند.

سیدمحمدشروین اسبقیان طی این مراسم در گفت‌وگو با ایرنا ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) و شهادت جمعی از سردار شهید در کنسولگری کشورمان در سوریه، اظهارداشت: شهادت جمعی از سرداران، بار دیگر چهره زشت و پلید رژیم صهیونیستی را به معرض نمایش گذاشت.

اسبقیان عنوان کرد: حضور جامعه ورزش در مراسم وداع با این شهید گمنام ارزشمند است. این شهدا باید سرمشق زندگی همه ورزشکاران، پهلوانان و قهرمانان قرار بگیرند.

وی ادامه داد: این‌گونه مراسمات باعث همگرایی جامعه ورزش خواهد شد. یاد و نام همه شهدای عزیز را گرامی‌ خواهیم داشت و به روح پاکشان سلام و صلوات خواهیم فرستاد.

این مقام مسئول بیان کرد: جامعه ورزش حملات ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه که هر روز فاجعه انسانی می‌آفریند و همچنین ترور سرداران سرافراز کشورمان که توسط استکبار جهانی صورت گرفت را محکوم می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha