روز جهانی قدس طوفانی خواهد شد که رژیم صهیونیستی را به هلاکت نزدیک می‌کند

تهران- ایرنا- نایب رئیس خانه احزاب گفت: روز جهانی قدس طوفانی خواهد شد که در ادامه «طوفان‌الاقصی» رژیم صهیونیستی را به هلاکت نزدیک می‌کند.

«حسین کنعانی‌مقدم» در گفت وگو با خبرنگار احزاب ایرنا، درباره راهپیمایی روز قدس و جنایات صهیونیست‌ها در غزه و حمله تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: تجربه نشان داده رژیم صهیونیستی وقتی در میدان نبرد با شکست مواجه می‌شود دست به اقدامات تروریستی مستقیم و غیرمستقیم می‌زند.

وی افزود: اقدامی که در سوریه انجام شد و حمله به سرکنسولگری ما، در واقع حمله به خاک جمهوری اسلامی و عبور کردن از خطوط قرمز جمهوری اسلامی و کنوانسیون‌های بین‌المللی است و یک گام رژیم صهیونیستی را به پرتگاه سقوط نزدیک کرد.

رژیم صهیونیستی نتوانست در پاسخ به طوفان‌الاقصی به اهداف سیاسی و نظامی‌ خود دست یابد

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نتوانست در پاسخ به عملیات طوفان‌الاقصی به اهداف سیاسی و نظامی خود دست یابد، اظهار کرد: این رژیم اکنون در درون خودش با بحران هویت مواجه شده است.

کنعانی‌مقدم تاکید کرد: تظاهراتی که در روزهای اخیر مجددا در مقابل کِنِست انجام می‌شود و مخالفان نتانیاهو اصرار بر کناره‌گیری دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام دارند و همچنین قطعنامه ۲۷۲۸ شورای امنیت نشان داد رژیم صهیونیستی در یک انزوای سیاسی و بین‌المللی قرار دارد به‌طوری که حتی حامی اصلی‌اش یعنی آمریکا به خاطر ملاحظه افکار عمومی حاضر نشد در برابر این جنایات رژیم صهیونیستی از وتوی خود استفاده کند و به قطعنامه رأی ممتنع داد.

وی افزود: همه این موارد باعث شد که صهیونیست‌ها برای عبور از این بحران و با تئوری بحران علیه بحران، دست به یک اقدام انتحاری بزنند.

نایب رئیس خانه احزاب گفت: با به شهادت رساندن تعدادی از فرماندهان و مستشاران نظامی و دیپلمات‌های ما در سوریه، عملا این اجازه داده شد که مقاومت بر اساس اقدام متقابل تمام سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در جهان را در بانک اهداف خود قرار دهد و هر لحظه امکان اقدام مشابه علیه این سفارتخانه‌ها وجود دارد.

کنعانی‌مقدم بیان کرد: همیشه در آستانه روز قدس شاهد چنین اقداماتی از جانب صهیونیست‌ها بوده‌ایم تا بتوانند افکار عمومی را از روز جهانی قدس منحرف کنند. اما به نظر می‌رسد این‌بار روز قدس هم به لحاظ حوادثی که در غزه اتفاق افتاده و هم به دلیل اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در حمله به سرکنسولی ایران در دمشق، از عظمت بیشتری برخوردار خواهد بود و طوفانی خواهد شد که در ادامه طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را به هلاکت نزدیک می‌کند.

مساله فلسطین مساله اصلی جهان است

وی با تصریح به اینکه در دکترین امام راحل (ره) برای تعیین روز قدس چند مولفه وجود دارد که ما ۴۴ سال بعد از اولین روز قدس شاهد تحقق این دکترین در مقاطع مختلف هستیم، اظهار کرد: نخست اینکه مساله فلسطین مساله اصلی جهان است، حتی نه فقط برای مسلمانان. نکته دیگر آنکه، مساله آزادی قدس به عنوان یکی از اهداف اصلی مبارزان قرار گرفته و راه‌حل جهاد بر مبنای ایدئولوژی اسلامی نهادینه شده و الان هم گروه‌های فلسطینی و مقاومت در سراسر جهان بر همین اساس با صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند.

نایب رئیس خانه احزاب تاکید کرد: مردم در نقاط مختلف جهان با حضور در این راهپیمایی نشان می دهند که مساله فلسطین یک جنبش اجتماعی است و مبارزه با نژادپرستی و جنایت‌های صهیونیستی یک مطالبه جهانی است. صهیونیست ها نیز به یک انزوای سیاسی و بین المللی رسیدند و دیگر حمایت های پیشین را ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha