کشف البسه قاچاق و ۱۰ کیلوگرم تریاک در تهران/ دستگیری دو سارق سابقه دار

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳ هزار ثوب البسه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز چهارشنبه در این خصوص افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری البسه خارجی در انباری در خیابان مولوی تخلیه و دپو شده و در نهایت به بازار منتقل می شود.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل مشخص شد که ۱۳ هزار و ۶۰۸ ثوب انواع شلوار زنانه محصول کشور چین دپو شده که فاقد اسناد گمرکی است.

به گفته سرهنگ افشاری، سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی

​​​​​رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت نیز در خبری از دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر در محور مواصلاتی منتهی به تهران خبر داد و افزود: در این عملیات از خودروی متهمان، ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسین باباپور در این خصوص گفت: در راستای کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به تهران، ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات گشت زنی و پایش نامحسوس خودرو های عبوری در بزرگراه‌ها به یک دستگاه خودروی سواری در حین عبور مشکوک شدند.

وی ادامه داد: با زیر نظر گرفتن خودروی مظنون در نهایت ماموران، با هماهنگی مرجع قضایی ضمن رعایت کلیه موازین قانونی، موفق شدند در یک عملیات منسجم و دقیق، خودروی مذکور را متوقف کرده و در بازرسی آن ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
وی تاکید کرد: متهمان برای اقدامات قضایی به دادسرا منتقل شدند.

دستگیری ۲ سارق سابقه دار منزل

​​​​​​رییس پلیس پیشگیری پایتخت نیز از دستگیری سارقین سابقه دار منزل در خیابان شریعتی خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور در این باره گفت: در حین گشت زنی عوامل کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در خیابان ترکمنستان، به یک دستگاه موتور سیکلت طرح هوندا با ۲ سرنشین که چهره های نامتعارفی داشتند مشکوک می‌شوند.

وی افزود: متهمان در حال زاغ زنی منازل مسکونی اطراف بودند که با مشاهده ماموران به طرز خطرناکی اقدام به فرار از محل کرده و ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست دادند.

رببس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: متهمان بدون توجه به دستورهای پلیسی، به فرار ادامه داده و طی تعقیب و گریز انجام شده توسط ماموران پلیس، در نهایت با اجرای طرح مهار موتور سیکلت، متهمان دستگیر شدند.

وی افزود: پس از تحقیقات اولیه از متهمان، تعداد هشت رشته گردنبند طلا، سه عدد انگشتر، هفت جفت گوشواره و تعداد زیادی زیور آلات از جنس طلا کشف شد.

سرهنگ قاسم پور گفت: بعد از انتقال سارقان به کلانتری مشخص شد که متهمان سابقه دار هستند و به ۲۰ فقره سرقت مشابه نیز اعتراف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha