۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸
کد خبر: 85433698
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۹ درصدی تصادفات جرحی/ کدام محور سمنان بدون حادثه بود؟

سمنان - ایرنا - رییس پلیس راه استان سمنان گفت: تصادف‌های جرحی در جاده‌های این استان نوروز ۱۴۰۳ به میزان ۹ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافت و محور سمنان- فیروکوه طی تعطیلات تصادف فوتی و جرحی نداشت.

سرهنگ موسی بزرگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادفات منجر به فوت نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته تغییر چندانی نداشت و همانند سال گذشته بود.

وی بیان کرد: ۶۰ درصد علت تصادفات در محورهای مواصلاتی استان سمنان مربوط به خواب آلودگی و خستگی رانندگان و ۴۰ درصد به دلیل عوامل دیگر از جمله کیفیت خودروها، داشتن سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ خودروها بود.

این مسوول اضافه کرد: بیشترین تصادفات در محورهای مواصلاتی استان سمنان بین ساعت ۶ تا ۱۰ صبح رخ داده است.

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: محورهای سمنان- دامغان، شاهرود- میامی، دامغان- جندق، شاهرود- دامغان و محورهای روستایی گرمسار، بیشترین تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ را داشتند.

کدام محور استان سمنان بدون تصادف بود؟

وی ادامه داد: محور سمنان- فیروزکوه امسال هیچ تصادف فوتی و جرحی نداشت و جزو محورهای کم‌حادثه استان سمنان بود.

رییس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: مجموع ترددها در محورهای استان طی نوروز ۱۴۰۳ در مقایسه با سال گذشته افزایش یک درصدی و تردد بزرگراهی افزایش چهاردرصدی داشت.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد، بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر بیش از ۹۰۰ کیلومتری محور تهران- مشهد از استان سمنان عبور می‌کند که به دلیل تردد سالانه بیش از ۱۵ میلیون نفر از جاده های استان سمنان، یکی از محورهای پرترافیک کشور به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha