۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85433763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار و ۲۹۹ مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر خوزستان بهره‌مند شدند

اهواز- ایرنا - مدیرعامل هلال‌ احمر خوزستان گفت: در طرح ملی "خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی" امسال ۱۰ هزار و ۲۹۹ نفر مسافر از این خدمات بهره‌مند شدند.

وحید شعبانی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به راه‌اندازی ۳۲ پایگاه ثابت و سیار برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در استان بیان کرد: ۲۸۵ نفر از جمعیت هلال احمر خوزستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی پای کار بودند.

وی افزود: چهار هزار و ۱۴۸ نفر از خدمات پایش و کنترل فشار خون، بهره‌مندی ۸۹۸ مصدوم حوادث از درمان سرپایی، ۷۶ مورد انتقال به مراکز درمانی از جمله خدمات ارائه شده توسط هلال احمر استان در طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی بوده است.

شعبانی تعداد عملیات انجام شده در این مدت را ۳۸۶ عملیات عنوان کرد و گفت: در کنار اجرای طرح ملی خدمات نوروزی به سه هزار و ۹۹۶ نفر متاثر از بارش‌های اخیر در استان امدادرسانی شد.

در اوایل فروردین ماه امسال به دلیل فعالیت ۲ سامانه بارشی قوی در استان برخی مناطق ۱۰ شهرستان دچار آبگرفتگی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به استفاده از یک فروند بالگرد ، ۲ فروند قایق و ۵۰ خودروی پشتیبان برای امدادرسانی بارندگی‌های اخیر استان اظهار کرد: به ۳ هزار و ۹۹۶ متاثر از بارش باران در استان امدادرسانی شد.

شعبانی تصریح کرد: در طرح نوروزی یک هزار و ۲۵۷ نفر مسافر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان اسکان موقت داده شدند.

به گزارش ایرنا، طرح نوروزی جمعیت هلال احمر خوزستان از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ماه جاری ادامه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha