۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85433771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوشنویسان بوشهر و فارس "آیه‌هایی از کلام وحی" را کتابت کردند

بوشهر-ایرنا- رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: همزمان با ایام شب‌های قدر اجرا زنده خوشنویسی « فالق الاصباح » با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان‌های بوشهر و فارس در حوزه هنری این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "عبدالله شاهینی "روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با شب‌های شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و مناسبت هفته هنر انقلاب هنرمندان خوشنویس، مضامین بلندی از ادعیه به ویژه مناجات جوشن کبیر، رمضان، شب های قدر، اسماء الهی و اشعاری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به رشته تحریر در آوردند.

وی افزود: خوشنویسان در این مراسم با هدایت و راهبری «رضا شاه حسینی» با خطوط نستعلیق ، شکسته، ثلث و نسخ تابلوهای نفیسی اجرا کردند که همه این آثار در قالب یک نمایشگاه قرآنی به رویت بازدیدکنندگان خواهد رسید.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر تصریح کرد:در این برنامه فرهنگی ۳۰ هنرمند خوشنویس از جمله گودرز پناهی آزاد و مهدی طالبی از «شیراز»، عبدالرحیم شاه حسینی، هاشمی ، اکبر صیادی از «برازجان »، معصومه ریحانی و علی تاسا از «گناوه»، عباس رنجبر، بنیامین بُرنا و رمضان بجلی از بوشهر برگزار شد.

شاهینی ادامه داد: معصومه شیخیونی، دریا افکار آزاد، هانا شیرافکن، محمد علی هاشم، امیر علی هاشمی، محمد پارسا قائدی و حمید رضا پور داوود از دیگر شرکت کنندگان در این آیین بودند.

اجرا زنده خوشنویسی فالق الصباح همزمان با ایام قدر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در نگارخانه حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد.

آیین اختتامییه با حضور عبدالکریم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، عبدالله شاهینی رئیس حوزه هنری استان بوشهر و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

خوشنویسان بوشهر و فارس "آیه‌هایی از کلام وحی" را کتابت کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha