۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85433830
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دبیر هیات کشتی همدان: مسابقات قهرمانی آسیا فرصت طلایی برای وفایی پور است

همدان- ایرنا- دبیر هیات کشتی همدان گفت: حضور در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا فرصت طلایی برای هادی وفایی پور تنها ملی پوش همدانی حاضر در ترکیب تیم ملی کشورمان برای اثبات توانمندی و بالا بردن شانس حضورش در رویدادهای مهمتر است.

علیرضا کرمی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: رویای هر ورزشکاری حضور در المپیک است و باتوجه به چرخه انتخابی، وفایی پور باید تمامی مسابقات خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی اضافه کرد: یکی از ملاک‌های حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، کسب نشان طلا در مسابقات قهرمانی آسیا است و باید تلاش خود را انجام بدهد.

کرمی ادامه داد: استان همدان نیز همچون فدراسیون حمایت‌های لازم را از این کشتی گیر ملی پوش داشته است و از این پس او در تشک کشتی باید همانند گذشته قابلیت‌های خود را نشان بدهد.

دبیر هیات کشتی همدان افزود: رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود و آرزو می‌کنیم با مدال طلا به کشور بازگردد.

وی بیان کرد: وفایی پور با کسب نشان طلا در این مسابقات می‌تواند روحیه مضاعف برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی مقابل کشتی گیران مطرحی همچون حسن یزدانی داشته باشد.

کرمی یادآور شد: در رقابت‌های قهرمانی آسیا به طور قطع بهترین‌های این قاره به میدان می‌روند و می‌تواند محک بسیار خوبی برای وفایی پور در ارزیابی فنی باشد.

هادی وفایی پور کشتی گیر آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم برای نخستین بار عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha