۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85433861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در همدان دایر شد

۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵
کد خبر: 85433861
۲۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در همدان دایر شد

همدان- ایرنا- رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: همزمان با فرارسیدن فصل بهار، ۲۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی روز باز در سطح بوستان‌ها و پارک‌های دایر شده است.

هادی سبزواری روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ایستگاه‌ها دارای مجوز هستند و زیر نظر هیات‌های ورزش همگانی سطح شهرستان‌ها فعالیت دارند.

وی بیان کرد: هر یک از ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی دارای مربیان رسمی هستند که با مدرک قانون و معتبر آموزش‌های لازم را به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

سبزواری ادامه داد: تمامی ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی دارای مربیان تایید شده و باتجربه هستند و با آموزش اصولی تمرین‌های ورزشی را ارائه می‌دهند.

به گفته وی، فعالیت ورزش‌های همگانی همدان بر اساس آمارها جزو استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود و ورزش صبحگاهی همدان فعال‌ترین در غرب ایران است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان اضافه کرد: امروزه ورزش صبحگاهی به عنوان یکی از رشته‌های فعال در بین آحاد جامعه به طور روزانه گسترش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: ورزش صبحگاهی بهترین زمان برای شروع فعالیت روزمره زندگی مردم است و عامل مهمی در نشاط و شادابی ورزشکاران به شمار می‌رود.

سبزواری اظهار کرد: ورزش صبحگاهی نیاز به آموزش تخصصی ندارد و تمامی رده‌های سنی می‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

وی افزود: ورزش صبحگاهی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی دستگاه ورزش و هیات همگانی در سطح استان‌ها است.

سبزواری یادآور شد: هم اکنون بیش از ۵۰ هزار ورزشکار در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی استان همدان فعالیت می‌کنند و بیش از نیمی از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha