بانوان چهارمحال و بختیاری در حمایت از کودکان بی‌دفاع غزه اجتماع کردند

شهرکرد - ایرنا - اجتماع یک هزار نفری بانوان چهارمحال و بختیاری در حمایت از کودکان بی‌دفاع غزه عصر چهارشنبه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، بانوان روزه‌دار، مومن و لایتمدار چهارمحال و بختیاری عصر چهارشنبه با اجتماع گسترده خود به همراه کودکان و فرزندان خود با مشت‌های گره کرده و فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود نسبت به استکبار جهانی را نشان دادند.

فرهنگسرای شهرکرد امروز میعادگاه زنانی بود که دل‌هایشان بی‌قرار نوزادان شهید بیمارستان کمال عدوان و مادران شهید بیمارستان شفا بود.

مادران و کودکانشان در این تجمع با در دست داشتن پرچم فلطسین ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، خواستار واکنش مجامع جهانی و مسلمانان علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

طوفان‌الاقصی جنایات رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در این تجمع با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و تسلیت به مناسبت شهادت امام علی(ع) و شهادت مستشاران نظامی کشور در کنسولگری ایران در دمشق اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی مردم جهان را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی آگاه کرده است.

سردار محمدعلی اکبری افزود: اگر تا پیش از این عملیات مردم آزادی‌خواه جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی آگاه و مطمئن نبودند اما با این عملیات و عکس‌العمل غیرانسانی رژیم صهیونیستی نسبت به این جنایات هوشیار شده و به حمایت از مردم بی‌دفاع غزه بلند شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت سردار زاهدی و شماری از مستشاران کشور در ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، تصریح کرد: برخی می‌پرسند که حضور مستشاران ما در کشورهای منطقه به چه منظور است؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که اگر ما در جبهه مقاومت فعال نباشیم باید در مرزها و یا در داخل کشور خود با مقابله به دشمن بپردازیم از همین رو برای کشاندن تقابل به خارج از مرزهای کشور در کشورهای جبهه مقاومت حضور داریم.

همرزم سردار شهید علی زاهدی در ادامه به بیان ویژگی‌های این شهید راه مقاومت و پایداری پرداخت و گفت: این سردار شهید از بنیانگذاران تیپ ۴۴ قمربنی هاشم(ع) بود و در ابتدا در لشگر امام حسین(ع) بسیجی بود و بعدها پاسدار شد و علاوه بر مقابله با ضدانقلاب و سال های دفاع مقدس در جبهه مقاومت هم حاضر شد.

سردار اکبری افزود: شهید زاهدی ماه‌ها مورد رصد و پیگیری رژیم صهیونیستی بود تا در نهایت شهید شد هرچند خود به دنبال شهادت بود و زندگی شهادت‌گونه را برای خود انتخاب کرده بود.

بانوان چهارمحال و بختیاری در حمایت از کودکان بی‌دفاع غزه اجتماع کردند

شهید زاهدی کم‌حرف اما عمل‌گرا بود

وی به ویژگی‌های اخلاقی شهید زاهدی اشاره و اظهار کرد: وی مردی کم حرف اما عمل‌گرا بود و در مجموعه‌های مختلف موثر واقع شد، نامش محمدرضا اما بین رزمندگان معروف به علی زاهدی بود و در روز شهادت امام علی(ع) خداوند شهادت را نصیبش کرد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری افزود: شهید زاهدی در عملیات بدر در سال ۶۳ فرمانده بود و پس از آن در عملیات‌های کربلای چهار و پنج و والفجر هشت در کنار سایر رزمندگان دلاورمردی و حماسه آفرینی کرد.

سردار اکبری بیان کرد: اگر این اجازه را به استان بدهند آیین تشییع پیکر مطهر شهید زاهدی را به واسطه خدماتی که در تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) داشته است در استان برگزار می‌کنیم.

وی از مردم استان دعوت کرد تا با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر جنایات‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم و از مردم بی‌دفاع غزه حمایت کنند.

بانوان چهارمحال و بختیاری در حمایت از کودکان بی‌دفاع غزه اجتماع کردند

به گزارش ایرنا، اجرای سرود از سوی دانش‌آموزان، دکلمه‌خوانی و مداحی از دیگر برنامه‌های این تجمع بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha