۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۴۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85434178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب دزفول توسعه یافت

۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۴۲
کد خبر: 85434178
۳۱ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب دزفول توسعه یافت

دزفول – ایرنا - مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول گفت: بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع خطوط شبکه آب و حدود هشت هزار و ۵۰۰ متر شبکه فاضلاب این شهرستان در سال ۱۴۰۲ توسعه یافت.

به گزارش ایرنا از آبفا منطقه دزفول، حسین سعادتی فر چهارشنبه شب با بیان اینکه روند اصلاح، تعمیر و توسعه خطوط آب و فاضلاب در این شهرستان به صورت مستمر در حال اجراست افزود: علاوه بر توسعه ۲۲ و نیم کیلومتری شبکه آب منطقه دزفول ۵۰۰ متر از این شبکه نیز سال گذشته اصلاح شد.

وی ادامه داد: شبکه فاضلاب دزفول نیز سال گذشته هشت هزار و ۵۳۵ متر توسعه یافت و ۵۶۵ متر از این شبکه نیز اصلاح شد.

مدیر آبفای منطقه دزفول با بیان اینکه آب شرب دزفول به وسیله ۹۸ حلقه چاه تامین می‌شود بیان کرد: ۱۵۲ هزار اشتراک آب و ۴۲ هزار اشتراک فاضلاب در این شهرستان دزفول وجود دارد که با اقدام‌های انجام شده حدود چهار هزار اشتراک جدید به شبکه آب دزفول افزوده شد.

وی سامانه ۱۲۲ را راه ارتباطی شهروندان با آبفا اعلام کرد و گفت: پارسال ۱۴ هزار و ۲۷۷ تماس با سامانه ۱۲۲ آب منطقه‌ای دزفول گرفته شد.

سعادتی فر ادامه داد: هفت هزار و ۸۹۰ فقره حوادث آب نیز در سال گذشته توسط تیم‌های عملیاتی آبفا منطقه دزفول رفع گردید.

به گزارش ایرنا، آبفای دزفول از نظر نیروی انسانی متخصص و تجهیزات به روز یکی از قوی ترین آب و فاضلاب‌های کشور است و این موجب شده تا درصورت بروز اختلال جدی در خطوط تامین آب شهرهای مختلف خوزستان و حتی استان‌های هجوار تیم‌های آبفای دزفول برای رفع مشکل به محل اعزام می‌شوند.

تمام روستاها و شهرهای تابعه شهرستان دزفول از آب پایدار برخوردار هستند و تنش آبی در این شهرستان وجود ندارد.

عملیات اجرایی آبگیر و انتقال آب رودخانه دز به شهر دزفول بهمن سال گذشته با حضور وزیر نیرو و به همت سازمان آب و برق آغاز شد که با بهره برداری از این طرح طی ۲ سال آینده، ۷۰ درصد آب شهر دزفول از رودخانه دز تامین می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha