۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۵:۲۶
کد خبر: 85434265
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

چهار تروریست در محاصره؛ یک شهروند چابهاری گروگان

۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۵:۲۶
کد خبر: 85434265
چهار تروریست در محاصره؛ یک شهروند چابهاری گروگان

زاهدان - ایرنا - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور عملیات همزمان تروریست‌ها در چابهار و راسک با مقابله نیروهای امنیتی و انتظامی با شکست مواجه شده است گفت: چهار تروریست هم اینک در محاصره نیروهای امنیتی قرار دارند و یک شهروند نیز به گروگان گرفته شده است.

سید مجید میراحمدی روز پنجشنبه درباره آخرین جزئیات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راسک تروریست‌ها به طور صددرصد به شکست کامل رسیدند و در محاصره نیروهای امنیتی هستند.
وی افزود: در چابهار عناصر تروریستی که قصد ورود به دریابانی را داشتند هر سه تروریست کشته شدند و عملیات تقریبا در حوزه دریایانی خاتمه یافته است.
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: تروریست هایی هم که به مقر سپاه در چابهار حمله کردند با شکست مواجه و به ساختمان مجاور پناهنده شدند و چهار تروریست در محاصره قرار دارند.
وی ادامه داد: تا کنون سه نفر از مدافعان امنیت به شهادت رسیدند و با توجه به اینکه تعدادی هم مجروح شدند احتمال افرایش آمار وجود دارد.
میراحمدی گفت: تروریست ها یا کشته شدند و یا در محاصره نیروهای امنیتی هستند.
وی بیان کرد: تروریست‌ها یک نفر از شهروندان چابهار را به گروگان گرفته‌اند که عملیات نیروهای امنیتی برای حفظ جان این گروگان با احتیاط کامل انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha