۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85434461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: روز قدس تقویت کننده وحدت جهان اسلام است

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه روز قدس تقویت کننده وحدت جهان اسلام است، گفت: هر سال همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مقاومت و مظلومیت مردم فلسطین به جهانیان یادآوری می‌شود.

مسلم مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه روز قدس یادگار ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: در روز قدس امسال مردم پرشور تر از سال های گذشته در راهپیمایی شرکت می کنند و با یاد شهدای جبهه مقاومت یکصدا مقاومت و مظلومیت و حقانیت فلسطین را اعلام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه روز قدس به نمادی برای عدالتخواهی و مبارزه با ظلم تبدیل شده است، بیان کرد: طوفان الاقصی نمادی از خشم مردم فلسطین علیه رژیم غاصب صهیونیستی است که مردم فلسطین با مقاومت خود اقتدار پوشالی این رژیم اشغالگر را در هم شکستند.

فرماندار بروجرد یادآور شد: مردم با حضور گسترده خود همه ساله در روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت از مظلومان جهان باعث تقویت روحیه و اطمینان مردم مظلوم فلسطین در مسیر مقاومت خود در برابر ظلم می شوند و به همان نسبت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث خشم و عصبانیت جنایتکاران صهیونست و حامیان آنها می شود.

به گزارش ایرنا، امام خمینی در روز ۱۳ رمضان ۱۳۹۹(ه. ق) برابر ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ و یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و از جهانیان به ویژه دولت ها و ملت های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست رژیم اشغالگر اسرائیل از بیت المقدس به هم بپیوندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha