۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85434494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت مسوولان استان بوشهر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

بوشهر- ایرنا- نمایندگان ولی فقیه در استان و خبرگان رهبری و استاندار بوشهر مردم این استان را به حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش ایرنا نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس روز مبارزه با ستمگران ، جنایتکاران و آدم کشانی است که مسجد القصی و نخستین قلبه مسلمانان را غصب کرده اند.

"آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری" اظهار کرد: رژیم جعلی اسراییل هر زمانی که می خواهند به جنایات خود ادامه دهند به این مسجد و پایگاه دینی مسلمانان حمله و عده ای را به خاک و خون می کشند.

وی با دعوت از مردم استان بوشهر برای شرکت یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس یادآور شد: حداقل کار در برابر شنیدن و دیدن جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی آمدن به خیابان و ابراز همدردی با مردم فلسطین است که به جهانیان بگوییم ما طرفدار مظلوم هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت: روز قدس روز اتحاد مسلمین به حماسه سازی مسلمانان جهان علیه رژیم اشغالگر قدس و حامیان جنایتکار او است.

" آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری" افزود: روز قدس روز آغازینی جهت حرکت برای محو صهیونیسم بین الملل توسط مسلمانان است.

وی تصریح کرد: روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای مسلمانان به این معنا است که نشان دهیم ما از ضیافت الهی حرکت جمعی و مجاهدت برای نجات مردم فلسطین را آغاز می کنیم.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: در شرایط کنونی که رژیم اشغالگر قدس مردم فلسطین به خصوص در نواز غزه و رفع را این چنین بمباران می کند ضرورت شرکت در این راهپیمایی و اعلام انزجار از اقدامات رژیم کودک کش را دوچندان کرده است.

صفایی بوشهری ادامه داد: بدون شک مردم استان بوشهر همگام با دیگر مسلمانان جهان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت و شکوه آغازی برای حرکت جهانی حضرت مهدی (عج) برای نابودی جنایتکاران رژیم اشغالگر را به نمایش خواهند گذاشت.

استاندار بوشهر نیز گفت: روز جهانی قدس جمعه ای است که همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در محکومیت رژیم اشغالگر قدس و دفاع از مردم فلسطین قیام خواهند کرد.

" احمد محمدی زاده " افزود: مردم استان بوشهربا حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و دست ردی بر سینه دشمنان انقلاب و جنایتکاران خواهند زد.

وی یادآور شد: بوشهری ها با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اقدامات وحشیانه رژیم جعلی در کشتار کودکان فلسطینی و تخریب بیمارستان ها و مدارس را محکوم خواهند کرد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین پیام شرکت در راهپیمایی اعلام حمایت با مردم فلسطین و ایستادگی در مقابل جنایات و ظلم هایی است که اسراییل به پشتیبانی امریکا انجام می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha