۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85434592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه اهل سنت تایباد: جهان اسلام از مردم مظلوم غزه در روز قدس حمایت می‌کند

تایباد - ایرنا - امام جمعه اهل سنت تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس حمایت جهان اسلام از مردم مظلوم و ستمدیده غزه را نشان می‌دهد.

مولوی غلام نبی توکلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران اسلامی امسال باید همچون سالهای گذشته با حضور حماسی و تاریخی خود در راهپیمایی روز قدس یک بار دیگر نفرت و انزجار خود را از اسراییل و دست نشانده های آن نشان دهد.

وی ادامه داد: در این برهه حساس که رژیم غاصب صهیونستی با ترفندهای شیطانی خود اقدام به جنایت برعلیه مردم مظلوم غزه می کند، دنیای اسلام باید در محافل مختلف حمایتهای خود را از این مردم مظلوم اعلام کند.

امام جمعه اهل سنت تایباد بیان کرد: در زمان حاضر دشمنان اسلام به دنبال ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان هستند، ما وظیفه داریم با اتحاد و انسجام همیشگی خود نقشه های شوم آنها را خنثی کنیم و با این وحدت مشتی بر دهان آنان بکوبیم.

وی خاطر نشان کرد: صهیونیست ها درصدد هستند با قتل و کشتار فلسطینی ها، قدرت پوشالی خود را به مسلمانان نشان دهند اما خداوند وعده داده که پیروزی مظلوم بر ظالم محقق خواهد شد.

نبی توکلی اضافه کرد: روز قدس یادگار امام خمینی (ره) است و ایشان بنیانگذار این روز بزرگ هستند، بنابراین همه مردم مکلفند در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha