۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷
کد خبر: 85434654
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز جهانی قدس در دارالمرحمه سمنان آغاز شد + فیلم

سمنان - ایرنا - راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با استکبار جهانی در ۵۰ نقطه استان سمنان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، مردم روزه‌دار، انقلابی و ولایی استان سمنان، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس با شکوه حضور خود فریاد آزادی فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب قدس را بلند کردند.

راهپیمایی روز قدس در سمنان ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه جمعه از میدان امام رضا(ع) آغاز شد و تا مصلای این شهر محل برگزاری نماز جمعه ادامه دارد.

راهپیمایی روز قدس در شاهرود ساعت ۱۰ روز جمعه از مسجد موسی ابن جعفر(ع) ابتدای بلوار شهید آیت‌الله مصطفی خمینی به سمت مصلای این شهر در حال برگزاری است.

ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه راهپیمایی روز قدس در دامغان از میدان شهدا به سمت مصلای این شهر و در میامی نیز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه جمعه از میدان بسیج به سمت مصلای این شهر آغاز شد.

راهپیمایی روز قدس در مهدیشهر از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان امام رضا(ع) به سمت مسجد المهدی(عج) و در آرادان ساعت ۱۱ از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلای این شهر در حال برگزاری است.

راهپیمایی روز قدس در شهر گرمسار از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع و در سرخه نیز در همین زمان از میدان ولیعصر(عج) به سمت حسینیه شهدا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، روز مقابله با ظلم و ستم و روز تجلی وحدت و یکدلی مسلمانان سراسر جهان در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام است.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که خود از چهره های برجسته اسلام بود، با درایت و دوراندیشی این روز را نامگذاری کردند تا ملت‌های مسلمان جهان بعد از یک ماه ضیافت الهی و روزه داری با همبستگی و اتحاد اهمیت روز قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان نمایش دهند و در برابر ظلم بپاخیزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha