استاندار: بانک ملی عقب‌ماندگی پرداخت تسهیلات مسکن در اردبیل را جبران کند

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت تسهیلات مسکن برای خانه‌دار شدن مردم، تسریع و جبران عقب‌ماندگی بانک ملی در پرداخت وام برای متقاضیان در این استان را خواستار شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست با عضو هیأت‌مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران اظهار کرد: بانک ملی باید الگو باشد و به جایگاه پیشین خود برگردد زیرا تخصیص منابع برای حوزه تولید، دارای اهمیت بوده و حمایت ویژه از چند واحد مشخص مورد انتظار است.

استاندار اردبیل با تأکید بر لزوم پرداخت تسهیلات تکلیفی به‌ویژه وام ازدواج، افزود: همراهی و کمک بانک ملی در پیشبرد این امور موجب امیدآفرینی و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم است و با توجه اهمیت تسهیلات بانک‌ها در مسیر پیشرفت استان اردبیل، باید از منابع ملی هم، تسهیلات لازم به استان اختصاص یابد.

حسن مونسان، عضو هیأت‌مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران نیز در این نشست گفت: استان اردبیل جزو مراکز متعهد کشور است و ما باید به مردم این استان خدمات با کیفیت مناسب ارائه دهیم.

وی ادامه داد: بی شک بانک ملی در راستای انعقاد قرارداد و تزریق تسهیلات به حوزه مسکن اهتمام خواهد داشت و برای ارتقای رتبه خود در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و عمل به تکالیف قانونی در این زمینه نیز تلاش خواهیم کرد.

اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در نیمه دوم سال گذشته اعلام کرده بود هفت هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در این استان چشم‌انتظار تسهیلات هستند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha