۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85434704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رزمایش دریایی بسیج مردمی در خلیج فارس برگزار شد

۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85434704
رزمایش دریایی بسیج مردمی در خلیج فارس برگزار شد

بوشهر- ایرنا- رزمایش دریایی درقالب بسیج مردمی درآستانه روزجهانی قدس با حضور هزاران فروند شناور در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی روز پنجشنبه در آب‌های نیلگون خلیج فارس حوزه سرزمینی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا شناورها و لنج‌های صیادی و سفاری دریانوردان بوشهری با برافراشتن پرجم‌های جمهوری اسلامی ایران ، محور مقاومت و فلسطین رژه دریایی را همزمان با دیگر استانهای ساحلی و محور مقاومت برگزار کردند.

استاندار بوشهر در این آیین گفت: این رزمایش همزمان در سراسر خلیج فارس تا تنگه هرمز ، دریای سرخ و دریای عمان در راستای اعلام انزجار و محکومیت جنایت های رژیم غاصب اسراییل در حال انجام است.

" احمد محمدی زاده " افزود: باتوجه به اینکه رکن اصلی قدرت و توان رزمی جمهوری اسلامی مردم هستند امروز نیز با تکیه بر توان نیروی مردمی بسیج دریایی چنین رزمایش باشکوهی در حال برگزاری است.

وی یادآورشد: بررسی ها نشان می دهد در ۶ ماه اخیر و آغاز دور جدید جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی بزرگترین تجمعات مردمی در سراسر دنیا علیه اقدامات این رژیم برپا شده که نمود عینی تحقق رهنمود بنیانگذار جمهوری اسلامی یعنی روز قدس تنها متعلق به فلسطین نیست بلکه مربوط به همه مردم آزادیخواه جهان است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در همین راستا قردا نیز انتظار است مردم استان بوشهربا حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دست ردی بر سینه دشمنان انقلاب و جنایتکاران بزنند.

وی گفت: بوشهری ها با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اقدامات وحشیانه رژیم جعلی در کشتار کودکان فلسطینی و تخریب بیمارستان ها و مدارس را محکوم خواهند کرد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین پیام شرکت در راهپیمایی اعلام حمایت از مردم فلسطین و ایستادگی در مقابل جنایات و ظلم هایی است که اسراییل به پشتیبانی امریکا انجام می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha