قاتل متواری در کرمانشاه خود را تسلیم پلیس کرد

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که به اتهام قتل پسرعموی خود تحت تعقیب قرار داشت پس از چند روز فرار در نهایت خود را تسلیم پلیس کرد.

سرهنگ علی کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از قتل جوانی ۳۲ ساله در تاریخ نهم فروردین ماه جاری در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کارگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در همان ساعت اولیه وقوع قتل ۲ متهم که پدر و پسر بودند، دستگیر شدند، افزود:پس از بازجوی از این افراد و بررسی های انجام شده مشخص شد که متهم سوم و اصلی موفق به فرار از صحنه حادثه شده است.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اضافه کرد: در حالی که جستجو و پیگیری های شبانه روزی کارآگاهان برای دستگیری متهم متواری ادامه داشت، این فرد خود را به پلیس آگاهی تسلیم و صراحتا به قتل جوان ۳۲ ساله اعتراف کرد .

سرهنگ کرمی ادامه داد: این فرد در بازجویی ها عنوان کرد مقتول، پسرعموی وی و داماد خانواده بوده که به دنبال اختلافات خانوادگی میان آن ها درگیری رخ داده که طی آن وی با اسلحه شکاری غیرمجاز چند تیر به سمت فرد مقتول شکلیک کرده و باعث مرگش شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این پدر و برادر فرد قاتل نیز به عنوان مظنون دستگیر شده بودند، گفت: تحقیقات و بازجویی های تکمیلی از متهم به قتل همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha