همبازی آزمون به عربستانی‌ها پیشنهاد شد/ نقشه چلسی برای پایان دادن به قرارداد قرضی لوکاکو

تهران- ایرنا- مهاجم بلژیکی چلسی که در فصل جاری به صورت قرضی در رم بازی می‌کند، شاید در فصل آینده راهی لیگ عربستان شود.

به گزارش ایرنا، وضعیت مهاجم بلژیکی آاس رم و همبازی سردار آزمون برای فصل آینده مشخص نیست و دوباره گمانه‌زنی‌ها درباره تیم آینده این مهاجم بالا گرفته است.

باشگاه چلسی که لوکاکو را به صورت قرضی به رم فرستاده است، در تلاش برای فروش دائمی این مهاجم است.

گفته می‌شود آبی‌های لندن مستقیماً با اتحادیه فوتبال عربستان تماس گرفته‌اند تا لوکاکو با قیمت اولیه ۶۰ میلیون یورویی به یکی از باشگاه‌های سعودی ملحق شود.

آبی‌ها تلاش‌های هماهنگی را برای به حداکثر رساندن درآمد حاصل از فروش بازیکنان در تابستان امسال انجام می‌دهند تا از مقررات سود و پایداری لیگ برتر (PSR) پیروی کنند. از این رو، چلسی می‌خواهد بار دستمزد لوکاکو را کاهش دهد و با هدف دستیابی به اهداف مالی خود، مبلغی را برای انتقال دریافت کند.

در حالی که باشگاه به دنبال ۶۰ میلیون یورو برای مهاجم بلژیکی است، آنها احتمال دریافت حدود ۴۰ میلیون یورو را تایید می‌کنند. گفته می‌شود که آنها باید ۴۳ میلیون یورو جمع آوری کنند تا پس از پرداخت ۱۲۴ میلیون یورویی در سال ۲۰۲۱ از زیان مالی لوکاکو نجات پیدا کنند.

در مقابل، علاقه آاس رم به تمدید با لوکاکو به جواز حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده بستگی دارد. فرم فعلی لوکاکو، که او را در ۳۸ بازی ۱۸ گل به ثمر رسانده است، باعث شده تا رم به توانایی‌های مهاجم ایمان بیاورد، اما تنها رسیدن به جمع چهار تیم برتر سری‌آ و کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان، قرارداد دائمی و ۴۳ میلیون یورویی لوکاکو را جبران خواهد کرد.

البته بازگشت احتمالی تامی آبراهام به آمادگی کامل، تلاش رم برای ادامه همکاری با لوکاکو را کاهش داده است.

ظاهرا لوکاکو هنوز آخرین تماس با باشگاه آینده خود را انجام نداده است. با این حال، قطعی است که او پس از چند دوره فاجعه‌بار که باعث شد در ۵۹ بازی برای چلسی فقط ۱۵ گل به ثمر برساند، به استمفورد بریج باز نخواهد گشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha