۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۳۹
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85434945
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تردد در مسیرهای منتهی به راهپیمایی روز قدس دزفول ممنوع شد

دزفول – ایرنا - رئیس پلیس راهور دزفول گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس از ساعت ۹ صبح روز جمعه در مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی و مصلای امام علی(ع) دزفول اعمال می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ محمد تدین پور بیان داشت: راهپیمایی روز قدس در دزفول از تقاطع خیابان جهاد و خیابان امام جنوبی آغاز و تا مصلای جمعه دزفول ادامه می‌یابد و تمام مسیرهای منتهی به این محدوده از ۹ صبح روز جمعه هفدهم فروردین ماه جاری مسدود می‌شود.

وی افزود: همه معابر فرعی منتهی به خیابان امام خمینی جنوبی تا میدان خلیج فارس به وسیله موانع فیزیکی مسدود و همچنین محدوده مصلی نماز جمعه امام علی (ع)، خیابان‌های شهدای محراب و حضرت زینب (س) نیز مسدود می‌شود.

رئیس پلیس راهور دزفول در ادامه بیان داشت: از شهروندان محترم، تقاضا داریم که در محدوده خیابان‌های اعلامی وسایل نقلیه خود را پارک نکنند و یا توقف نداشته باشند.

سرهنگ تدین پور گفت: خیابان ساحلی - بلوار شاه خراسان - بلوار غدیر و بلوار شهید کمیلی به عنوان مسیرهای جایگزین جهت عبور خودروها در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کرد و از آن پس راهپیمایی روز قدس در کشورهای مختلف جهان در حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha