۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۰۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85434958
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: روز قدس امسال خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: روز قدس امسال خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی است و از همه مردم گیلان دعوت می کنم در راهپیمایی حضور پیدا کرده و به استکبار پاسخی محکم دهند.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی غروب پنجشنبه در یادواره شهدای «چاف لنگرود» اظهار کرد: اهمیت روز قدس بر همگان مشخص است و از این رو فردا از همه مردم گیلان دعوت می کنم در راهپیمایی حضور پیدا کرده و به استکبار پاسخی محکم دهند زیرا مقام معظم رهبری با عمق نگاه خودشان به مساله قدس تحلیل‌هایی داشتند که بی‌نظیر بوده و چراغ راهی برای مسوولان است.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران توسط رژیم صهیونسیتی حاکی از به جنون رسیدن بنیامین نتانیاهو و به انزوا رسیدن رژیم جعلی صهیونیستی است، بیان کرد: دشمن بداند فرزندان خمینی کبیر اکنون تحت ولایت مقام معظم رهبری مصمم‌تر برای اعتلای ایران اسلامی می کوشند.

وی با اشاره به تلاش استکبار برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی در طی ۴۵ سال گذشته خاطرنشان کرد: مردم در ۱۲ فروردین سال ۵۸ به جمهوری اسلامی آری گفته و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کرده و هیچوقت از آرمان های خود کوتاه نیامده و همچنان پای انقلاب ایستاده اند.

عباسی با بیان اینکه مردم در برهه‌های مختلف وفاداری خود به انقلاب اسلامی را نشان داده و تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کردند، گفت: دشمن از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی جنگ، ترور، جنگ اقتصادی و روانی را علیه ملت ایران اعمال کرد ولی جمهوری اسلامی با قدرت در حال طی کردن مسیر خود است و به فرموده مقام معظم رهبری در حال رسیدن به قله هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به انزوای رژیم صهیونسیتی با علمیات طوفان الاقصی افزود: آمریکا جنایتکار از هیچ کمکی به رژیم کودک‌کش و جانی صهیونسیتی دریغ نکرده و قعطنامه سازمان ملل علیه این رژیم منحوس را وتو می‌کند که نشان دهنده‌ اوج وقاحت آمریکا است.

استاندار گیلان با اشاره به جنایات وحشتناک رژیم صهیونسیتی در غزه و مراکز درمانی فلسطین بیان کرد: آمریکا و کشورهای غربی بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده و در حال کمک به رژیم صهیونسیتی برای کشتن زنان و فرزندان بیگناه در غزه هستند.

عباسی یکی از اهداف رژیم صهیونسیتی برای سلطه بر غزه را نابودی جبهه مقاومت و حماس دانست و تصریح کرد: ولی جبهه مقاومت مانع از چنین کاری شد و این رژیم منحوس به هدف خود نرسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha