۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85434962
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ورود دادستانی زنجان به موضوع ساماندهی پل میربهاء الدین

زنجان-ایرنا - دادستان زنجان به همراه متولیان امر به صورت میدانی از محل «پل میربهاءالدین» بازدید و شکایات مردمی رسیده به دادستانی درخصوص مشکلات بهداشتی و محیط زیستی که به علت رها سازی فاضلاب در مسیر پل ایجاد شده است را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دادستان زنجان روز پنجشنبه در بازدید از این پل گفت: در بررسی های انجام شده نیاز به اقدام فوری برای حل مشکل رها شدگی فاضلاب در این محل که باعث تهدید بهداشت عمومی و ایجاد منظره نازیبا در منطقه شده است، مشخص شد.
بهروز عباسی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مقرر شد شهرداری و اداره آب و فاضلاب زنجان با محوریت زیر مجموعه معاونت عمرانی استانداری در سریع‌ترین زمان نسبت به جبران کارهای عقب مانده اقدام و کار ساحل سازی محل را با فوریت در دستور کار قرار دهند.
دادستان مرکز استان ادامه داد: با توجه به اینکه این آثر تاریخی در طول سال پذیرای گردشگران و مسافرین می باشد، رسیدگی به این موضوع از لحاظ بهداشتی، زیست محیطی و زیبایی ضرورت دارد.

وی اظهارداشت: بنابراین دادستانی از حیث احقاق حقوق عامه و رفع نگرانی های مردم به این موضوع ورود کرده و امیدواریم با پیگیری‌ها و اقدامات به موقع متولیان امر در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات پل میر بهاالدین باشیم.

به گزارش ایرنا، در این بازدید مدیران کل محیط زیست و آب و فاضلاب، میراث فرهنگی و گردشگری استان، شهردار زنجان، مدیر عامل آب منطقه ای و رئیس شبکه بهداشت و معاون فرماندار زنجان دادستان زنجان را همراهی کردند.

پل میر بهاءالدین مربوط به دوره قاجار است و در شهرستان زنجان (شهر زنجان در ابتدای جاده بیجار)، روی رودخانه زنجان رود واقع شده‌ است.

این اثر در تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۴۸۴ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha