۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85435183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور حماسی مرزنشینان خلیج فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس

بوشهر-ایرنا- بوشهری‌ها با حضوری حماسی و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، همصدا با مردم آزاده جهان فریاد آزادی قدس سر داده و خواستار پایان دادن بی قید و شرط به اقدام‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،دقایقی پیش راهپیمایی مرزداران دیار شهید رئیسعلی دلواری از مسجد توحید شهر بوشهر با گلبانگ "الله اکبر" آغاز شده و روزه‌داران بوشهری مصمم تر از همیشه ندای آزادی قدس را سر می‌دهند.

امروز همگان اعم از پیر و جوان، زن و مرد آمده‌اند تا با محکومیت جنایت‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس، اوج مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش نهادهای بین المللی و حقوق بشری برسانند.

راهپیمایی امسال که انتقام قریب الوقوع ایران از اسراییل همزمان شده و همین منجر شده تا بوشهری‎ها خواستار پاسخ کوبنده به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه شماری از رزمندگان سپاه پاسداران در سوریه شوند.

در شب‌های که اسراییلی‌ها از بیم حمله انتقامی ایران خواب از چشمشان پریده حالا راهپیمایان بوشهری نیز خواستار انتقامی کوبنده از رژیم صهیونیستی هستند چراکه به عقیده آنان زمان صبر استراتژیک در برابر این رژیم نامشروع و بزدل به سرآمده است.

امروز ندای آزادی قدس در بوشهر و سواحل نیلگول خلیج فارس رساتر و با صلابت تر از هر روز قدس دیگری طنین انداز شده چراکه روزه داران بوشهری بر این باورند اجماع جهانی شکل گرفته نابودی اسراییل را بیش از هر زمان دیگر سرعت بخشیده است.

راهپیمایی امروز بوشهری‌ها تجلی زیبایی از اتحاد و همدلی کشورهای خط مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی است چراکه در این راهپیمایی پرچم کشورهای مقاومت به زیبایی و با غرورآفرین به اهتزاز درآمده است.

در این راهپیمایی کودکان بوشهری با هدف ابراز همدردی با کودکان غزه پوسترهایی مزین به شهدای کودک فلسطینی در دست دارند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز همزمان در ۲۰۰ شهر و ۴۰ روستای استان بوشهر برگزار می‎شود.

راهپیمایی در شهرهای دارای امام جمعه در مسیرهای منتهی به مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha