۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85435194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورژانس غرب خراسان ۲ هزار و ۹۰۰ ماموریت نوروزی را عملیاتی کرد

سبزوار- ایرنا- رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کارشناسان و ماموران این مرکز در نوروز امسال ۲ هزار و ۹۰۰ ماموریت اورژانسی در غرب خراسان رضوی انجام دادند.

به گزارش ایرنا، دکتر غلامعباس کافی، روز جمعه به خبرنگاران اظهار کرد: در طرح نوروزی این مرکز که از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین امسال ادامه داشت، ۱۲ هزار و ۲۳۵ تماس تلفنی با این مرکز برقرار شد.

وی افزود: در این بازه زمانی کارکنان اورژانس در ۲ هزار و ۹۰۰ عملیات نزدیک به سه هزار بیمار و آسیب دیده را به بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در شهرهای سبزوار، "نقاب" و جغتای منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموریت های نوروزی اورژانس غرب خراسان شامل ۴۵۵ ماموریت ترافیکی، ۲ هزار و ۴۳۹ ماموریت غیرترافیکی و سه سورتی پرواز اورژانس هوایی بوده است.

کافی افزود: از کل بیماران و مصدومان انتقال یافته به مراکز درمانی در نوروز ۶۷۶ نفر مصدومان حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۳۰۰ نفر بیماران داخلی و حوادث غیرترافیکی بوده اند.

وی ادامه داد: در طرح نوروزی سازمان اورژانس، کلیه پرسنل اورژانس این دانشگاه در ۳۱ پایگاه شهری و جاده ای غرب خراسان و نیز یک پایگاه اورژانس هوایی سبزوار به حالت آماده باش کامل درآمده و مشغول ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی شده اند.

وی گفت: همکاران مستقر در ۲ ایستگاه سلامت نوروزی پلیس راه و بوستان "بهمن" سبزوار نیز به صورت مستمر به هزار و ۲۵۳ نفر، خدمات درمانی سرپایی ارائه کردند.

دکتر کافی ادامه داد: پایگاه اورژانس هوایی غرب خراسان نیز در سه سورتی پرواز در این مدت، ۶ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرد که چهار نفر مصدومان حوادث ترافیکی و ۲ نفر بیماران قلبی و داخلی بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha