استاندار چهارمحال و بختیاری: روز قدس امسال از اهمیت خاصی برخوردار است

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس تاکید کرد: روز جهانی قدس امسال از جهات مختلفی از اهمیت خاصی در سطح بین‌الملل برخوردار است.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز جمعه همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس تاکید کرد: تفاوت روز قدس امسال با سال‌های دیگر در این است که عملیات توفان‌الاقصی امسال از سوی رزمندگان غزه بر پیکر رو به زوال رژیم صهیونیستی محقق شد.

وی تصریح کرد: فجایع رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان‌ها و به شهادت رساندن کودکان و زنان بی‌دفاع غزه موجب شده است امسال روز قدس اهمیت بالایی برای مردم داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: یکی دیگر از اقدامات رژیم جعلی اسرائیل، حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بر خلاف تمامی قوانین پروتکل‌های بین‌المللی و به شهادت رساندن جمعی از مدافعان حرم بود که باعث شده است مردم امسال روز قدس را با شکوه‌تر برگزار کنند.

حیدری اظهار روز قدس را روز پیمان بستن با شهدای راه قدس عنوان کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی قدس، محکوم کردن فجایع صهیونیستی در غزه را به همراه دارد و برگ زرین و درخشانی در تاریخ استان است.

به گزارش ایرنا، مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان از میدان بسیج و خیابان شریعتی به سمت مصلای امام خمینی(ره) است.

زمان آغاز این مراسم از ساعت ۱۰ صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و در پایان آن سخنرانی ویژه این روز با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha