امام جمعه کرمان: حضور امسال مردم در راهپیمایی روز قدس چندین برابری است

کرمان- ایرنا- امام جمعه کرمان با اشاره به محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و به خاک و خون کشیدن مردم غزه گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال چند برابر سال‌های قبل است زیرا  مردم در این شرایط برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیشتر احساس تکلیف می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز جمعه در جریان راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: ابتکار اعلام روز قدس از سوی امام خمینی (ره) به این دلیل بود که مساله قدس همیشه به عنوان مساله اصلی جهان اسلام مطرح باشد.

وی خاطرنشان کرد: امسال روز قدس به لحاظ میدانی و حوادثی که رقم خورده متفاوت تر از سال های گذشته است.

امام جمعه کرمان: حضور امسال مردم در راهپیمایی روز قدس چندین برابری است
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهارداشت: در شرایطی امروز راهپیمایی روز قدس در حال انجام است که هزاران نفر اعم از کودک و زن در غزه توسط رژیم جنایتکار به شهادت رسیدند و مجروح شدند و چندین میلیون انسان نیز آواره گشته اند.

وی تاکید کرد: مردم احساس تکلیف می کنند که صدای فلسطین مظلوم را به گوش مجامع جهانی که سکوت مرگبار در پیش گرفته اند، برسانند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهارداشت: به یاری خدا هر چه زودتر شاهد پیروزی مردم غزه و فلسطین بر رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی همراه با مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی از ساعت ۱۰ از چهارراه بسیج به سمت مصلای امام علی (ع) آغاز شد.

امام خمینی سال ۱۳۵۸ در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند برای کوتاه کردن دست رژیم اسراییل و پشتیبانان آن در این روز راهپیمایی کنند و اینک در بسیاری از بلاد اسلامی شاهد این راهپیمایی و محکومیت صهیونیست ها هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha