۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85435328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"قدس" روز ظلم ستیزی ملت مسلمان

۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبر: 85435328
"قدس" روز ظلم ستیزی ملت مسلمان

خرم آباد - ایرنا - روز قدس نماد ظلم ستیزی و عدالتخواهی ملت مسلمان است که به برکت انقلاب اسلامی هر ساله فریاد انزجار از سطله گران بلندتر می شود.

به گزارش ایرنا قدس نخستین قبله گاه مسلمانان سالهای طولانی تحت ظلم و ستم متجازان صهیونیست قرار گرفته است و روزانه شهدای فراوانی تقدیم آرمان عدالتخواهی و ظلم ستیزی می شود.

اکنون روزهای زوال و نابودی این غده سرطانی فرا رسیده که گواه این اتفاق دستپاچگی و نهایت جلوه ددمنشی این رژیم نامشروع است.

شعار امسال روز جهانی قدس به مناسبت ششمین ماه مقاومت در غزه،" فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی" است، این شعار نوید بخش این است که زمان زیادی تا آزادی قدس نمانده، باطل رفتنی است و به زودی بساط ظلم برچیده می شود.

"قدس" روز ظلم ستیزی ملت مسلمان

از نخستین ساعات برگزاری راهپیمایی روز قدس، مردم مومن و ولایی لرستان نیز در صف های به هم پیوسته همچون دیگر عرصه ها با حضوری حماسی و خروشان فریاد آزادی خواهی و حق طلبی را در این دیار غیرت و پایمردی طنین افکن کرده اند و چون سربازانی جان برکف هستند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری در دفاع از مظلوم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

جهان استکبار در صدد کمک به صهیونیسم بود تا نام فلسطین را در جهان اسلام محو کند اما با تدبیر مدبرانه امام خمینی(ره)، نام گذاری روز قدس و حمایت از مردم مظلوم، غزه و فلسطین اکنون به مساله مهم جهان تبدیل شده، رژیم منحوس اسراییل به انزوا کشیده شده و روزهای سقوط و نابودی این رژیم نامشروع نزدیک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha