۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸
کد خبر: 85435351
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه قزوین: ملت ایران پای حرف آزادی قدس ایستاده است

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ملت ایران پای حرف خود مبنی بر آزادی قدس هماننده شهدای خود همچنان ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس قزوین طی سخنانی اظهار کرد: روز قدس امسال بسیار متفاوت تر از روزهای قدس سال های گذشته برگزار شد تا جایی که این استان امروز شاهد به شهادت رسیدن یکی دیگر از فرزندانش را در راه آزادی قدس بود.

وی تصریح کرد: شهادت علی آقابابایی به همراه تعدادی از فرزندان برومند ایران اسلامی از جمله شهید سرلشگر محمدرضا زاهدی را به خانواده هایشان و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض می کنیم و قول می دهیم که در لباس مقدس سپاه و در گستره ملت بزرگ ایران، کاری کنیم که دشمنان از کرده خود پشیمان شوند.

سردار رفیعی آتانی، رژیم غاصب صهیونیستی را سگ زرد آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: این رژیم مثل انسان های مغز پوکیده ای است که بدن ندارند و بدون شک کاری خواهیم کرد که از تمامی کارهای گذشته خود احساس پشیمانی کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: ما ملت امام حسین (ع) هستیم و ملت بزرگ ایران از رهبری بزرگ، فرزانه و عالم جلیل القدری بهره مند است و امروز اعلام می کنیم به خانواده های شهدا، به ویژه مادر شهید علی آقابابایی که راه فرزندان شما را پرافتخار ادامه خواهیم داد و قاتلان فرزندانتان را به نقطه انهدام می رسانیم.

گفتی است که شهید علی آقابابایی ۱۳ فروردین ماه جاری در حمله جنایتکارانه جنگده های رژیم غاصب صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به همراه ۶ تن از کارکنان کنسولگری و مستشار نظامی کشورمان به شهادت رسید.

مراسم خاکسپاری این شهید بنا به وصیت وی، ساعت ۱۵ روز جمعه /امروز/ در زادگاهش روستای شنستق سفلی از توابع بخش خرمدشت شهرستان تاکستان برگزار می شود.

از این شهید سه فرزند (۲ پسر و یک دختر) به یادگار مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha