۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85435374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سکوت مجامع جهانی در قبال جنایات رژیم جعلی اسراییل قابل قبول نیست

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: صهیونیست ها با بی رحمی تمام در فلسطین جنایت می کنند و سکوت مجامع جهانی در قبال جنایات این رژیم جعلی قابل قبول نیست.

به گزارش ایرنا بهمن جعفری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، اقدامی ماندگار از دید الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین مقابل قدرت‌های استکباری است.

وی اظهار داشت: روز قدس، همانگونه که امام راحل فرمودند روز حیات مجدد اسلام است زیرا مسلمان جهان متحد و یک صدا برای دفاع از مظلومیت ملت فلسطین در مقابل زیاده خواهی اسراییل به پا می‌خیزند.

وی تصریح کرد: اسراییل سالهاست با حمایت آمریکا در سرزمین مسلمانان دست به تجاوز و غارت می زند و برای ملت‌های مسلمان ثابت شده این رژیم، دشمن اسلام و غده سرطانی منطقه است که باید ریشه کن شود.

جعفری گفت: این رژیم جعلی تلاش می کند با تغییر هویت قبله اول مسلمانان حاکمیت خود را در این سرزمین استحکام بخشد که مجامع بین المللی همواره در مقابل، سکوت کرده اند اما بدون شک اتحاد و همدلی مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، نقشه شوم رژیم صهیونیستی را باطل می کند و هویت اصلی فلسطین را به رخ جهانیان می کشد.

وی افزود: ملت شریف ایران اسلامی امسال نیز با حضور یکپارچه در راهپیمایی با شکوه روز قدس به فراخوان تاریخی امام راحل و ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفته اند و در کنار سایر مسلمانان جهان عزم خود را در نابودی این غاصب جنایتکار به منصه ظهور رساندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha