خون شیعه وسنی برای حفظ امنیت و اقتدار درهم آمیخته شده/تاشکست نهایی اسرائیل غاصب در میدانیم

زاهدان- ایرنا- مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا شکست نهایی اسرائیل غاصب و حامیان آن در میدان خواهیم بود، گفت: شیعه و سنی در کنار هم برای تحقق آرمان‌های الهی قدم برمی‌دارند و از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی در مراسم محوری روز قدس با بیان اینکه امروز یکی از روزهای یادگار امام راحل است، اظهار کرد: روز قدس به نام یاری از مردم مظلوم فلسطین که ده‌ها سال است تحت شکنجه‌های استکبار جهانی و کشتارهای شدید رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن قرار دارد، نامگذاری شده است.

وی افزود: امروز، بعد از ۶ ماه از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی که به زودی تبدیل به طوفان الاحرار می‌شود و شعار روز جهانی قدس است گرامی داشته شد.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: به اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار، کشورهای غربی و رؤسای کشورهای منطقه‌ای که هنوز پند نگرفته و از اسرائیل حمایت می‌کنند اعلام می‌کنیم این وعده الهی است و اسرائیل توسط مومنان و جوانان شیعه و سنی نابود می‌شود.

وی گفت: روسای کشورهایی که در این ۶ ماه اسرائیل را سرپا نگه داشته و ارتزاق آن را تامین کرده‌اند، بدانند به زودی در زباله‌دان تاریخ ریخته می‌شوند؛ چراکه امروز مردم تمامی کشورها بیدار شده و آنها را نابود خواهند کرد، و اسرائیل نیز بداند ذرات‌خانه‌های هسته‌ای و موشک‌های آنان هیچ کاری نمی‌تواند بکند همانطور که در این ۶ ماه با وجود استفاده از تمامی ابزارهای نظامی و نیروهای نظامی آمریکا و غرب هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد یا دستاورد سیاسی و نظامی داشته باشد و با شکست مواجه شده و برای خروج خود درمانده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی اظهار کرد: اسرائیل و حامیان آن باید شنا یاد بگیرند چرا که به دریا ریخته خواهند شد این جمله معروف امام راحل است ظلم کنندگان به فلسطین بدانند که به دست خود و مومنان نابود خواهند شد.

شیعه و سنی در کنار هم برای تحقق آرمان‌های الهی قدم برمی‌دارند و از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند، تا آخر خط ایستاده‌ایموی بیان کرد: تا شکست نهایی اسرائیل غاصب و حامیان آن در میدان خواهیم بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در ادامه خاطرنشان کرد: جنایت اسرائیل غاصب نسبت به حمله کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران نظامی و مستشاران مانند سردار شهید زاهدی به شدت محکوم است، ما مطمئنیم و ایمان داریم به فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب، به نیروهای نظامی، توانمندی سپاه قدس و ایمان داریم که نیروهای نظامی ما بدون انتقام آرام نمی‌گیرند، انتقام خون این شهیدان باید گرفته شود و ضربه محکم و مهلکی توسط خط مقاومت در راس آنها سپاه قدس همیشه پیروز زده خواهد شد.

وی در خصوص عملیات تروریستی حامیان و جیره خواران اسرائیل در جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: اینجا پایتخت وحدت امت اسلامی است تروریست‌ها ثابت کردند نه حامی شیعه و نه سنی بوده؛ بلکه روزی خواران استکبار جهانی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی افزود: خون شیعه و سنی برای حفظ امنیت و اقتدار سیستان و بلوچستان و کشور با هم درآمیخته شده، شیعه و سنی در کنار هم برای تحقق آرمان‌های الهی قدم برمی‌دارند و از هیچ دریغ نمی‌کنند، تا آخر خط ایستاده‌ایم تا خط حق بر خط شیطانی پیروز شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha