نمایش عظمت حضور شیعه و سنی در روز قدس

زاهدان- ایرنا- مردم سیستان و بلوچستان با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس یک بار دیگر قدرت وحدت میان شیعه و سنی را به رخ جهانیان کشیدند و به صهیونیسم ثابت کردند هموراه حامی فلسطین هستند.

به گزارش ایرنا، صبح امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ رمضان ۱۴۴۵ همه اقشار زاهدان اعم از علمای اهل تسنن و تشیع، مسوولان و کارکنان ادارات و دستگاه های دولتی و غیردولتی، نیروهای مسلح، دانش آموزان، دانشجویان، کارگران ، زن و مرد پیر و جوان در صفوفی فشرده با حضور گسترده خود راس ساعت ۱۰ در میدان آزادی این شهر جمع شده بودند و با سر دادن شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، حمام خون به پا شد فلسطین کربلا شد، الله و اکبر، پیرو خط رهبریم دشمن هر ستمگریم» انزجار خود را از غاصبان رژیم اسرائیل و حامیان آنها اعلام کردند.

در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان شیعه و سنی این استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمدند و علیه اشغالگران قدس، حامیان آن‌ها و دیگر دشمنان اسلام شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند و بار دیگر حماسه ای به یاد ماندنی از حضور باشکوه خود در تاریخ ثبت کردند.

دشمنان اسلام امروز از بیداری اسلامی در خاورمیانه و دنیا نگران و هراسان هستند به همین دلیل سعی در ایجاد آشوب در جای جای کشور دارند که سیستان و بلوچستان نیز از این قضیه مستثنی نبوده و روز گذشته شاهد خرابکاری دشمنان ایران اسلامی در جنوب استان که منجر به شهادت ۱۰ نفر از نیروهای حافظ امنیت شد، بوده ایم دشمن به تصور اینکه با این اقدامات تروریستی می‌تواند منطقه را دچار آشوب کند و میان شیعه و سنی تفرقه بیندازد دست به این اقدامات تروریستی می‌زند اما حضور پرشکوه مردم شیعه و سنی در همه صحنه‌های انقلاب و جهان و دفاع از مظلومان دنیا دوشادوش یکدیگر نشانگر قدرت و عظمت ملت ایران است که هیچ دشمنی نمی‌تواند به آن کوچکترین خدشه‌ای وارد کند.

فریادهای بی امان مرگ بر صهیونیسم مردم سیستان و بلوچستان، اسرائیل و آمریکا را به لرزه درآورد حضور پر شکوه مردم بار دیگر به دنیا و جهانیان ثابت کرد که ملت همیشه در صحنه ایران، همچنان پرقدرت در مقابل ظلم ایستاده است و از مظلوم حمایت می‌کندمردم زاهدان همچون سال‌های گذشته به پاس خون شهدا و فرمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری یکبار دیگر حضور با عظمت خود را در راهپیمایی روز قدس به رخ جهانیان کشیدند، مردم پایتخت وحدت اسلامی در حالی در راهپیمایی بی سابقه شرکت کردند که بیش از چهار دهه از فرمان امام راحل(ره) در برگزاری راهپیمایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس می گذرد. امروز، روز قدس برای همه ما امنیت، شکوه و وحدت را به ارمغان آورده و این اقدام انقلابی تنها در افق امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری انقلاب بوده بلکه افتخار آن به نام مردم کشورمان به ثبت رسیده است.

شیعه و سنی در کنار یکدیگر امروز آمده بودند تا برای دفاع از آرمان‌های قدس شریف و مظلومیت کودکان، زنان و مردان این سرزمین مشت های کوبنده تری را بر دهان صهیونیسم وارد کنند. زن و مرد، پیر و جوان پرچم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف را بلند کردند و تنفر و انزجار خود را نسبت به حرکات رژیم جنایتکار صهیونیسم نشان دادند و با حضور در راهپیمایی روز قدس آرمان های امام راحل را در این رابطه تجلی بخشیدند. فریادهای بی امان مرگ بر صهیونیسم مردم سیستان و بلوچستان، اسرائیل و آمریکا را به لرزه درآورد حضور پر شکوه مردم بار دیگر به دنیا و جهانیان ثابت کرد که ملت همیشه در صحنه ایران، همچنان پرقدرت در مقابل ظلم ایستاده است و از مظلوم حمایت می‌کند.

نمایش عظمت حضور شیعه و سنی در روز قدس

تاشکست نهایی اسرائیل غاصب در میدانیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی در مراسم محوری روز قدس با بیان اینکه امروز یکی از روزهای یادگار امام راحل است، اظهار کرد: روز قدس به نام یاری از مردم مظلوم فلسطین که ده‌ها سال است تحت شکنجه‌های استکبار جهانی و کشتارهای شدید رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن قرار دارد، نامگذاری شده است.

وی افزود: امروز، بعد از ۶ ماه از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی که به زودی تبدیل به طوفان الاحرار می‌شود و شعار روز جهانی قدس است گرامی داشته شد.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: به اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار، کشورهای غربی و رؤسای کشورهای منطقه‌ای که هنوز پند نگرفته و از اسرائیل حمایت می‌کنند اعلام می‌کنیم این وعده الهی است و اسرائیل توسط مومنان و جوانان شیعه و سنی نابود می‌شود.

وی گفت: روسای کشورهایی که در این ۶ ماه اسرائیل را سرپا نگه داشته و ارتزاق آن را تامین کرده‌اند، بدانند به زودی در زباله‌دان تاریخ ریخته می‌شوند؛ چراکه امروز مردم تمامی کشورها بیدار شده و آنها را نابود خواهند کرد، و اسرائیل نیز بداند ذرات‌خانه‌های هسته‌ای و موشک‌های آنان هیچ کاری نمی‌تواند بکند همانطور که در این ۶ ماه با وجود استفاده از تمامی ابزارهای نظامی و نیروهای نظامی آمریکا و غرب هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد یا دستاورد سیاسی و نظامی داشته باشد و با شکست مواجه شده و برای خروج خود درمانده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی اظهار کرد: اسرائیل و حامیان آن باید شنا یاد بگیرند چرا که به دریا ریخته خواهند شد این جمله معروف امام راحل است ظلم کنندگان به فلسطین بدانند که به دست خود و مومنان نابود خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha