۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85435445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بانوان خوزستانی حمایت از مظلوم را برای فرزندانشان مشق کردند

اهواز- ایرنا - بانوان خوزستانی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و سردادن فریاد مرگ بر آمریکا، درس حمایت از مظلوم و انزجار از استکبار جهانی را برای فرزندانشان مشق کردند.

به گزارش ایرنا، بانوان روزه‌دار خوزستانی روز جمعه دست در دست فرزندان خردسال خود بین خیل عظیم جمعیت راهپیمایان روز جهانی قدس حضور یافته و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند تا فرزندانشان درس حمایت از مظلوم و انزجار از استکبار جهانی را فرا بگیرند.

بانوان خوزستانی که در دوران دفاع مقدس درس شهادت به عزیزانشان دادند و با تقدیم جان فرزندانشان عزت و غرور برای کشورمان به ارمغان آوردند امروز نیز به وظیفه خود عمل کرده و درس مقاومت و دفاع از کشورهای مظلوم مسلمان را برای فرزندانشان زمزمه کردند تا هنگام ظلم استکبار جهانی علیه مسلمانان ساکت ننشینند.

بانوان خوزستانی با سر کردن چادر بر دختران خردسال خود به آنها آموختند باید نهضت انقلاب را ادامه دهند و با حفظ حجاب فاطمی در مقابل استکبار جهانی کوتاه نیایند.

بانوان خوزستانی با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوین مبارزه با استکبار ستیزی، صهیونیست کودک‌کش، ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم، انزجاز خود را از استکبار جهانی نشان دادند و با سردادن شعار "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده" خشم و نفرت خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم غزه به نمایش گذاشتند و اعلام کردند اگر لازم باشد جان خود و فرزندان خردسال خود را نیز برای دفاع از مظلومان و کوتاه کردن دست صهیونیست جنایتکار فدا خواهند کرد.

بانوان خوزستانی حمایت از مظلوم را برای فرزندانشان مشق کردند

مادران و همسران شهید خوزستانی نیز با در دست داشتن تصاویر شهدای خود به استکبار جهانی اعلام کردند فرزندانشان را برای حمایت از مظلومان تربیت کرده که برای نجات جان مسلمانان کفن پوشیده‌اند و اجازه نخواهند داد صهیونیست به نقشه‌های شوم خود در برهم زدن امنیت منطقه دست یابد.

مادران شهید خوزستانی امروز اعلام کردند مانند دوران دفاع مقدس که پیشانی‌بند یازهرا برای فرزندانشان گره می زدند و آنها را به جبهه می فرستادند اکنون نیز فرزندانشان آماده حضور در جبهه مقاومت هستند و با نثار جان خود تودهنی محکمی به استکبار جهانی و صهیونیست خواهند زد.

راهپیمایی روز قدس در ۳۰ شهر، ۴۴ بخش و بیش از ۳۰ مسیر روستایی خوزستان در جریان است.

به گزارش ایرنا طبق آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) تاکنون ۳۳ هزار و ۳۷ فلسطینی در غزه شهید و ۷۵ هزار و ۶۶۸ نفر دیگر مجروح شدند و همچنان تعدادی از قربانیان زیر آوار و در خیابان‌ها مانده‌اند و نیروهای امدادی توان رسیدن به آن‌ها را ندارند و این اوج خباثت و پلیدی و درنده خو بودن صهیونیست‌های ضد بشر است که کشتار انسان‌ها برایشان عادی شده است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha