۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 745
کد خبر: 85435483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس‌کل دادگستری کرمان: افول رژیم صهیونیستی تسریع شده است
حمیدی رییس کل دادگستری(سمت راست)

کرمان- ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:حضور پرشور و گسترده عموم مردم ولایت مدار دیار کریمان و سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانه انزجار مردم از رژیم صهیونیستی و پشتوانه اصلی جبهه مقاومت در برابر اسراییل است و نشان می دهد افول این رژیم تسریع شده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جنایات وحشیانه و ددمنشانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه باعث می شود که افول و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی تسریع شود.
وی تصریح کرد: شرایط کنونی ایجاب می کرد با آگاهی و بصیرت بیشتر و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب به صحنه بیاییم، همه ظرفیت های داخل کشور و در منطقه را علیه رژیم صهیونیستی به کار بگیریم و در راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر دِین و وظیفه خود را نسبت به مردم مظلوم فسلطین ایفا کنیم.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام کرد: قریب به شش ماه از حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌پناه غزه می‌گذرد و جنایتی بی‌سابقه علیه بشریت به وقوع پیوسته است.

رییس شورای قضایی استان کرمان تصریح کرد: در شرایطی که این رژیم غاصب چهره خونخوار خود را بیش از پیش در جهان برملا و وجدان‌های خفته را بیدار کرده است اما متاسفانه تاکنون مجامع بین المللی هیچ اقدام عملی در مقابل جنایات صهیونیست ها انجام نداده اند و بار دیگر شاهد شعاری های پوشالی مدعیان حقوق بشر غربی در این زمینه هستیم.
وی بیان کرد: همچنین جنایت تروریستی صهیونیست ها در حمله به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران نقض آشکار حقوق بین الملل است و بدون پاسخ نخواهد ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha