۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85435510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم |حمایت پرشور جیرفتی‌ها از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس

جیرفت- ایرنا- مردم دارالولایه جیرفت در جنوب کرمان همزمان با روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با سایر مسلمانان به خیابان آمدند تا به مردم دردکشیده غزه و فلسطین بگویند تنها نیستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا چندماه روز مقاومت مردم غزه در فلسطین با روز قدس امسال همزمان شده است و مردم جیرفت هم در این گوشه‌ از سرزمین ایران اسلامی همدلی و حمایت خود را همگام با سایر ایرانیان از این مردم مظلوم و در عین حال مقاوم با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی اعلام کردند.

شهادت بیش از ۳۳ هزار نفر از مردم غزه دل همه مردم جهان را به درد آورده است و مردم جیرفت هم متاثر از این جنایات حضور پررنگ تری در روز قدس داشتند و با شعارهای «مرگ بر اسراییل، صهیون جنایت می کند، شیطان حمایت می کند و جنایت های اسرائیل با حمایت آمریکا» را محکوم کردند.

«یا ایها المسلمون غزه شده غرق خون، فلسطین پیروز است اسراییل نابود است، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» از دیگر شعارهای مردم جیرفت در راهپیمایی روز قدس امسال بود.

فرماندار جیرفت هم در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: مردم امروز برای تجدید پیمان با آرمان های امام و لبیک به رهبر فرزانه انقلاب حضور پیدا کردند.

احمد بلندنظر افزود: حضور امسال متفاوت از سال های گذشته است چون شاهد حملات وحشیانه رژیم آدمکش و کودک کش اسراییل به غزه و همچنین کنسولگری جمهوری اسلامی هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha