۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85435523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین بابلی برای نجات دریا به صف شدند

۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85435523
خیرین بابلی برای نجات دریا به صف شدند

ساری - ایرنا - خیرین بابلی برای حل مشکل مالی تیم دریای کاسپین بابل تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور در جهت حمایت از این تیم برای حضور قوی تر در لیگ و کسب نتایج بهتر به صف شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال دریای کاسپین بابل که در فصل جاری در ۲۵ بازی خود با ۱۳ باخت ۹ مساوی و سه برد با ۱۸ امتیاز قبل از خوشه طلایی در قعر جدول قرار دارد خیرین بابلی برای نجات این تیم به میدان آمدند.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول که نتوانست در فصل جاری انتظارات هواداران و دوستداران فوتبال را برآورده کند با کسب نتایج ضعیف خطر سقوط این تیم به دسته پایین تر بیش از گذشته نمایان شد.

فرماندار بابل که در اواسط اسفند سال گذشته با تشکیل یک جلسه اظطراری در دفتر خود مشکلات این تیم را واکاوی کرده بود این بار برای گره گشایی مالی این تیم فوتبال خیرین بابلی را هم به صف کرد.

تعدادی از خیرین بابلی به همراه رئیس انجمن کارآفرینان و بازاریان بابل با برگزاری جلسه ای در دفتر فرماندار نحوه کمک به این تیم را بررسی کردند.

کمک مالی خیرین بابلی که به صورت بلاعوض یا قرض خواهد بود در اختیار مالک باشگاه قرار می گیرد تا مشکل مالی تیم را برطرف کند. همه این تلاش ها به خاطر آن است تا تیم فوتبال دریای کاسپین بابل بتواند در بازی های پیش رو به خصوص دو بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز این تیم در مقابل شهرداری آستارا و شاهین بندری عامری به پیروزی دست یابد.

تیم دریای کاسپین بابل برای کسب نتیجه مطلوب در مقابل شهرداری آستارا ۲ روز زودتر به گیلان سفر کردند تا بتوانند با آمادگی بیشتر در مقابل این تیم نتیجه مطلوب را کسب کند.

بازی امروز این ۲ تیم به حدی حساس است که داور لیگ برتری را برای قضاوت این بازی انتخاب شد. نماینده مازندران در لیگ دسته اول اگر بتواند این دو بازی را با برد پشت سر بگذارد از خطر سقوط رهایی می یابد در غیر این صورت شرایط دریای کاسپین بابل در جدول بسیار نگران کننده خواهد شد و امیدها برای بقای تیم رنگ می بازد.

دوستداران فوتبال بابل در هفته های گذشته که از نتایج دریای کاسپین بابل رضایت نداشتند خواستار تحول و سیر صعودی دریای کاسپین بابل در نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور بودند که این امر تا کنون محقق نشد.

این هواداران که به خاطر بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل در شهرستان سیمرغ به تشویق و حمایت تیم مورد علاقه خود می پرداختند خواستار کسب نتایج مطلوب تر از سوی دریای کاسپین بابل شدند.

وضعیت دریای کاسپین بابل به جایی رسیده بود که سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و در هفته های گذشته که این تیم در رتبه پایین جدول به عنوان آخرین تیم قعرنشین بود مورد تمسخر برخی از کاربران شد که با تهیه فیلم های کمدی این تیم را مورد انتقاد قرار دادند.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول در فصل جاری چهار سرمربی به نام های یونس گراییلی، سید داود سید عباسی، مهران برزگر و در نهایت دوباره سید داود سید عباسی را به عنوان سکان دار تیم معرفی کرد که سید عباسی در چهار بازی اخیر موفق شد ۷ امتیاز برای این تیم دشت کند.

خیرین بابلی برای نجات دریا به صف شدند

خیرین کمک می کنند

در این پیوند سرپرست فرمانداری بابل گفت: با توجه به شرایط حساس نماینده مازندران در لیگ دسته اول خیرین هم برای بقای این تیم علاقمند به کمک هستند.

علی پیر فلک اظهار داشت: همه تلاش ها برای این است تا مشکل مالی این تیم برطرف شود و دریای کاسپین بابل برای جوانان مازندران و علاقمندان فوتبال در شهر بابل در لیگ دسته اول باقی بماند.

فرماندار بابل با بیان این مطلب که نحوه کمک خیرین به این تیم فوتبال با برگزاری چند جلسه واکاوی شد، خاطرنشان کرد: راهکارهای خوبی برای حمایت از این تیم جهت گره گشایی مالی اتخاذ شد که انجام خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که دولت نمی تواند به تیم داری بپرزدازد و این کار مختص بخش خصوی است، ادامه داد: اما این خواسته جوانان که نیازهای اولیه تیم و مشکلات پیش روی دریای بابل شناسایی و با استفاده از ظرفیت استانی و شهرستانی در مسیر گره گشایی قرار گیرد به حق است.

پیر فلک با ذکر این مطلب که بابلی ها از نماینده فوتبال خود در لیگ دسته اول که در ادوار مختلف با نام های گوناگون در فوتبال کشور حضور داشت خاطره خوبی دارند، ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا دوباره شور و نشاط و بالندگی را با درخشش تیم فوتبال دریای کاسپین بابل برای جوانان خود به ارمغان بیاوریم.

خیرین بابلی برای نجات دریا به صف شدند

واریزی ۶۵ درصدی

سرپرست تیم فوتبال دریای کاسپین بابل بیان داشت: در حال حاضر بازیکنان این تیم ۶۵ درصد از پول میزان قرار داد خود را دریافت کردند.

ابراهیم محمودی اظهار داشت: برای برگزاری بازی ۱۸ فروردین مقابل شهرداری آستارا دو روز زودتر از موعد مقرر در این شهر اردو زدیم تا در بازی بهتر ظاهر شویم.

وی با بیان این مطلب که بازی های پیش رو برای دریای کاسپین بابل بسیار حساس خواهد بود، خاطرنشان کرد: در بازی امروز مقابل شهرداری آستارا به خاطر حساسیت بازی داور لیگ برتری سوت خواهد زد.

محمودی ادامه داد: در شرایط فعلی همه هواداران باید اختلاف ها را کنار بزنند تا با اتحاد و همدلی برای موفقیت این تیم تلاش کنیم.

بابلی ها که در مقطعی در طلایی ترین دوران ورزش فوتبالی خود در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در فینال جام حذفی در مقابل تیم بزرگ استقلال تهران قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک و سخت استقلال تهران توانست تیم خونه به خونه را با یک گل شکست دهد و بابلی ها در کارنامه فوتبالی خود نایب قهرمانی جام حذفی را درج کرده بودند، این روزها شاهد قعر نشینی دریای کاسپین بابل تیم شهرشان در لیگ دسته اول کشور هستند.

تیم دریای کاسپین بابل در فصل جاری در ۲۵ بازی خود با ۱۳ باخت ۹ مساوی و سه برد با ۱۸ امتیاز قبل از خوشه طلایی در قعر جدول قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha