فریاد مرگ بر اسرائیل مرزنشینان قصرشیرین در راهپیمایی روز جهانی قدس

قصرشیرین- ایرنا- مرزنشینان شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با سراسر کشور و دیگر مسلمانان جهان با سردادن فریادهای مرگ بر اسرائیل در روز جهانی قدس با خلق حماسه‌ای ماندگار علیه جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایان قصرشیرینی با حضور خود در حمایت از آرمان ملت فلسطین و در اعتراض به جنایات صهیونیست ها از مزار شهدای گمنام تا میدان شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی و مسجد مهدیه این شهرستان را با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل، یا ایها المسلمون اتحدو اتحدوا، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، مرگ بر آمریکا، حمایت از فلسطین حمایت از اسلام است و فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم» راهپیمایی کردند و خشم و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل اعلام کردند.

در این راهپیمایی قشرهای مختلف مردم متشکل از مردان، زنان و به خصوص کودکان دهه نودی و جوانان و نوجوانان و مسئولان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی حضور خود را به نمایش گذاشتند.

فریاد مرگ بر اسرائیل مرزنشینان قصرشیرین در راهپیمایی روز جهانی قدس

فریاد مرگ بر اسرائیل مرزنشینان قصرشیرین در راهپیمایی روز جهانی قدس


راهپیمایان با سر دادن شعارهایی از آزادی قدس شریف اعلام حمایت کردند و خشم و نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان و اعتراض به جنایات و کودکشی این رژیم جعلی به گوش جهانیان رساندند.

فریاد مرگ بر اسرائیل مرزنشینان قصرشیرین در راهپیمایی روز جهانی قدس

روز قدس تجلی اراده خدا در رگ‌ها و خون‌های مردم است

فرماندار قصر شیرین سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان قصرشیرین در جمع راهپیمایان گفت: روز جهانی قدس تجلی اراده خدا در رگ‌ها و خون‌های مردم برای حمایت از مظلومان عالم و ملت بی‌گناه فلسطین و غزه و ایستادگی در برابر زورگویان عالم و مستکبرین است.

محمد نجفی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و محکوم کردن جنایات رژیم خونریز صهیونیستی در غزه و با محکوم کردن حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه افزود: ترور شخصیت‌ها و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران نشان از استیصال رژیم صهیونیستی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا و بصیرت رهبر معظم انقلاب و با ایستادگی و مقاومت مردم، به جایی رسیده‌ایم که همه عالم توجهشان به نظام جمهوری اسلامی ایران معطوف شده است.
وی اظهار کرد: اگر امروز بال‌های مقاومت جمهوری اسلامی ایران در تمام عالم گسترانیده نشود دشمن ما را آنچنان منکوب و سرکوب می‌کند که توان مقابله با هیچ دژخیمی را نخواهیم داشت از این رو به برکت توان و قدرت نظامی کشورمان تمام توطئه های دشمنان را در سراسر عالم در نطفه خفه کرده‌ایم و امروز دشمن متوجه شده در جنگ موشکی، دفاعی، نظامی و قدرتی حریف ما نیست از این رو می‌خواهد توان نظامی ما را در جنگ سایبری محک بزند ولی بدانند که ما به مرحله‌ای خواهیم رسید که قدرت نظام اسلامی ما خواب را از چشمان دشمن می گیرد.
فرماندار قصرشیرین گفت: دشمن صهیونیستی بداند با این ددمنشی‌ها و خباثت‌ها نمی‌تواند جان سالم به در ببرد و وقایع اخیر در راسک و چابهار و اجیر کردن عده‌ای برای حملات تروریستی نشان از خفت و خواری و استیصال و نابودی دشمنان است.
نجفی گفت: دشمن به توان ما واقف و متوجه شده که ما برای انتقام عجله‌ای نداریم از این رو مطمئن باشند ضربات نهایی را رزمندگان اسلام در جبهه‌های مقاومت با سلاح‌های ناشناخته به آنها وارد می‌کنند و یقین بدانند
ظلم پایدار نیست و پیروزی نهایی با مسلمانان است.
در پایان با تجمع راهپیمایان قطعنامه سراسری قرائت شد و با فریادهای تکبیر شرکت کنندگان مورد تأیید قرار گرفت و پرچم رژیم جعلی و منحوس اسرائیل نیز به آتش کشیده شد. فریاد مرگ بر اسرائیل مرزنشینان قصرشیرین در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر اسرائیل مرزنشینان قصرشیرین در راهپیمایی روز جهانی قدس

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha