۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85435579
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

روز قدس پرده‌برداری از چهره کریه رژیم آدم‌کش صهیونیست است

اهواز-ایرنا- مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: روز قدس، پرده‌برداری از چهره کریه رژیم آدم‌کش صهیونیست است.

به گزارش ایرنا، عباس صدریان‌فر روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس بیان کرد: ابتکار خردمندانه امام عظیم الشان انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس، اقدامی دوراندیشانه برای یادآوری هر ساله مظلومیت ملت فلسطین به همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان و پرده برداشتن از چهره کریه رژیم کودک کش صهیونیست است.


وی اظهارکرد: رژیم آپارتاید اسرائیل در طی ۷۵ سال گذشته با ترور قریب به سه هزار نفر، تخریب ۱۳۰۰ روستا و به شهادت رساندن ۱۵ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین بزرگترین جنایات را علیه بشریت انجام داده که با سکوت و یا همراهی طرفداران دروغین حقوق بشر و نهادهای بین المللی روبرو شده است و بیش از پیش ثابت شده که غرب در مواجه با این موضوع از معیارهای دوگانه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان آب وبرق خوزستان گفت: ایمان به وعده‌های الهی، مقاومت جانانه ملت مبارز فلسطین و حمایت ملت‌های آزادیخواه در طی این سالها سبب شده رژیم سفاک صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری پایه‌های خود را در حال ویرانی ببیند.

صدریان‌فر تاکید کرد: مهاجرت معکوس و فرار شهرک‌نشینان از مناطق اشغالی، برگزاری اعتراضات چند صد هزار نفری و متزلزل بودن دولت حاکم، نشانه‌ تحقق پیش‌بینی رهبر انقلاب مبنی بر نابودی این رژیم در آینده‌ای نزدیک است.

مدیرعامل سازمان آب وبرق خوزستان گفت: در چنین شرایطی که تحقق آرمان قدس شریف از هر زمان دیگری دست‌یافتنی تر شده است از همه ملت ها و دولت های آزادیخواه انتظار می‌رود با همه توان از انتفاضه فلسطین حمایت کنند تا برای همیشه، جهان از لوث این رژیم جعلی و جنایتکار نجات پیدا کند.

به گزارش ایرنا طبق آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) تاکنون ۳۳ هزار و ۳۷ فلسطینی در غزه شهید و ۷۵ هزار و ۶۶۸ نفر دیگر مجروح شدند و همچنان تعدادی از قربانیان زیر آوار و در خیابان‌ها مانده‌اند و نیروهای امدادی توان رسیدن به آن‌ها را ندارند و این اوج خباثت و پلیدی و درنده خو بودن صهیونیست‌های ضد بشر است که کشتار انسان‌ها برایشان عادی شده است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ این روز را برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha