حضور باشکوه مردم‌ روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس پیامی برای رژیم صهیونیست است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: مردم ایران اسلامی باشکوه‌تر از هر زمانی با زبان روزه برای حمایت از ملت فلسطین به خیابان‌ها آمدند که این پیام مهمی برای دشمنان انقلاب، بخصوص رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز مردم با زبان روزه به راهپیمایی آمدند تا در کنار مظلوم و مقابل ستمکار ایستاده باشند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اعمال مومن حضور در میادین مختلف است و امروز ملت ایران ثابت کردند حامی اصلی مردم فلسطین هستند. ملت ایران اسلامی به خواسته رهبر لبیک گفته و در این راهپیمایی بار دیگر انزجار خود از رژیم کودک‌کش اسرائیل را نشان دادند.

حجت الاسلام غبیشاوی افزود: قبل از انقلاب رژیم پهلوی حامی صهیونیستی‌ها بود و بیشترین حمایت را از این رژیم غاصب داشت و امید فلسطین به مصر بود اما بعد از انقلاب؛ جمهوری اسلامی ایران به اصلی ترین حامی مردم فلسطین تبدیل شد.

خطیب نماز جمعه آبادان تصریح‌کرد: حمایت ملت و نظام ایران اسلامی یک تاکتیک سیاسی نیست، روز قدس یادگار امام خمینی(ره) و پشتوانه امنیت کشور ایران است.

وی بیان کرد: امسال در فاسطین وضعیت خاصی را شاهد هستیم؛ بطوری که بعد از طوفان الاقصی ضربات سنگینی به اسرائیل وارد شد تا شرایط قدس امسال هم خاص شود.

خطیب جمعه آبادان گفت: رژیم صهیونیستی با کشتن کودکان و زنان اقدام به جنایت می کند که این موضوع نشان دهنده آسیب پذیر بودن اسرائیل جنایتکار است.

وی با محکومیت حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه گفت: پاسخ نظام جمهوری اسلامی به شرارت‌های اخیر این رژیم جنایتکار کوبنده خواهد بود.

خطیب جمعه آبادان افزود: اسرائیل در یک کابوس قرار دارد و اضطراب از حمله ایران آسیب بیشتری به این رژیم جعلی خواهد زد.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد: عمر صهیونیستی‌ها و حامیانش در حال پایان است و خودشان بیشتر از ما به این واقعیت پی برده‌اند.

وی با اشاره سالروز شهادت امیر صیاد شیرازی اظهار کرد: شهید شیرازی انسان بزرگ و مخلص بود که به دست پلید منافقین به شهادت رسید.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: مردم قبل از برگزاری نماز عید فطر، نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند زیرا مکمل روزه پرداخت فطریه است؛ همچنین باید توجه داشت که عید فطر روز مناسبی برای دید و بازدیدها و رفع کدورت هاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha