امام‌جمعه تربت‌حیدریه: حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان بزدلانه بود

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق که منجر به شهادت جمعی از مستشاران و سرداران شد، احمقانه و بزدلانه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در خطبه های نماز جمعه این هفته تربت حیدریه افزود: این حمله با دیگر اقدام های رژیم صهیونیستی تفاوت دارد، چون هر سفارتخانه و کنسولگری خاک کشور آن محسوب می‌شود و در حقیقت آنان خاک کشورمان را هدف قرار دادند.

وی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کرد ما را به میدان جنگ در منطقه بکشاند که موفق نبود و این اقدام‌ها از دیدگاه همه آزادگان جهان محکوم است.

امام جمعه تربت حیدریه عنوان کرد: امروز کشورمان در منطقه به عنوان ابرقدرت ایفای نقش می‌کند و با ایجاد گروه های کوچک چنان ضربه و سیلی محکمی به آمریکا و اسرائیل می‌زند که انسان متحیر می‌شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی با همراهی کشورهایی به ظاهر دست خالی در مقابل کشورهای مستکبر محکم ایستاده‌ است، دست برتر امروز متعلق به جبهه مقاومت و در راس آنها جمهوری اسلامی است.

نداشتن راهبرد مشخص در عرصه رسانه

حجت الاسلام معلمی با بیان اینکه رسانه تاثیرگذار در جبهه جنگ رسانه ای نداریم، افزود: اشتباه بزرگ راهبردی در کشور نداشتن راهبرد مشخص در عرصه رسانه است.

وی گفت: عده‌ای در شبکه های اجتماعی مسوولان و نهادهای امنیتی را به ترس و انفعال متهم می‌کنند و نمی‌دانند با این اقدام خود چه بازخوردهای منفی در جامعه ایجاد می‌کنند، این ها متوجه تفاوت جمهوری اسلامی ایران با کشور یمن نبوده و نسبت به جریان حوادث در منطقه اشراف ندارند.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: زمانی که فریاد انتقام سر می‌دهیم باید شرایط و معنای آن را از طریق رسانه برای مردم تبیین و معنا کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha