۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85435711
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورای شهر اهواز: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس به نابودی اسرائیل ختم می‌شود

اهواز - ایرنا - عضو شورای شهر اهواز گفت: به طور قطع حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس به نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف ختم خواهد شد.

سیاوش محمودی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در دستیابی به اهداف خود، تاکنون حدود ۳۳ هزار نفر را به شهادت رسانده و اکنون احساس خطر بسیار شدیدی می‌کند.

وی افزود: آنها به دلیل اینکه در فلسطین و غزه به اهداف خود نرسیدند کنسولگری ما در سوریه را بمباران کردند در صورتی که طبق کنوانسیون بین‌الملل سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها از مصونیت برخوردار هستند.

این عضو شورای شهر اهواز حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشان دهنده پشتیبانی آن‌ها از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف دانست و گفت: امروز آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه و انقلابی اهواز در تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

وی افزود: اکنون به برکت مقاومت، علاوه بر رژیم جعلی صهیونیستی بلکه ارباب آمریکایی آن نیز رو به زوال است همچنین اتفاقات سیاسی اخیر در دنیا در حال عینیت و حقیقت بخشیدن به شعار جهانی مرگ بر آمریکا است.

محمودی گفت: امروز نسلی به خیابان ها آمده و فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر می دهد که نه امام راحل و نه روزهای ابتدایی انقلاب را دیده است اما با این وجود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کند.

به گزارش ایرنا راهپیمایی باشکوه روز قدس همزمان در ۱۱۰ نقطه استان خوزستان شامل مراکز شهرستان، شهرها، بخش‌ها و روستاهای پر جمعیت برگزار شد.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند همچنین از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha