۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85435822
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پیکر پاک شهید مدافع حرم حسین امان اللهی در بهشت زهرا آرام گرفت +فیلم

شهر ری - ایرنا - پیکر سردار شهید مدافع حرم حسین امان اللهی روز جمعه پس از تشییع در تهران در میان اشک و اندوم مردم مومن و خداجو در گلزار شهدای بهشت زهرا آرام گرفت.

به گزارش ایرنا ،پیکر سردار شهید مدافع حرم حسین امان اللهی و همرزمانش همزمان با روز جهانی قدس بروی دستان مردم تهران تشییع و پیکر پاک این شهید گرانقدر در میان اشک و اندوم مردم مومن و خداجو در گلزار شهدای بهشت زهرا قطعه ۵۱ آرام گرفت.

رژیم صهیونیستی برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیمای جنگنده‌های «اف‌۳۵ » هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

پیکر پاک شهید مدافع حرم حسین امان اللهی در بهشت زهرا آرام گرفت +فیلم

در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه،ساعاتی قبل (عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳) هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت شدید حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، گفت: ایران، ضمن محفوظ دانستن حقوق خود برای اتخاذ اقدامات متقابل، نسبت به نوع واکنش و تنبیه متجاوز تصمیم می‌گیرد.

روابط عمومی کل سپاه اسامی ۵ تن از افسران همراه آنان به شرح زیر به فیض شهادت نائل آمدند:

۱. شهید حسین امان اللهی

۲. شهید سید مهدی جلالتی

۳. شهید محسن صداقت

۴. شهید علی آقا بابایی

۵. شهیدسید علی صالحی روزبهانی

مردم شهرستان اسلامشهر پنجشنبه شب ، ساعاتی قبل از زمان اعلام شده برای آغاز مراسم وداع با سردار شهید حسین امان اللهی در محل خیابان کاشانی مقابل سینما فجر حضور داشتند، با پیکر مطهر این شهید گرانقدر وداع کردند.

در مراسم وداع با این شهید طریق القدس خیل جمعیت از تمام اقشار و گروه‌های مردمی پیر و جوان، زن و مرد به عشق ادای احترام به این فرزند غیور اسلامشهر حضور داشتند.

مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان اسلامشهر به همراه مسئولان باحضور در آیین وداع با شهید القدس بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند و خواستار نابودی رژیم جنایتکار صهیونیست شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha