۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85435824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین نمادین کودکان شهید غزه در بجستان خراسان رضوی برپا شد

گناباد-ایرنا- جمعی از کودکان بجستانی روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس با تشییع نمادین کودکان شهید غزه، حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام و جنایتهای رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این راهپیمایی که حدفاصل چهارراه انقلاب تا مصلی امام خمینی (ره) بجستان برگزار شد،‌ جمع زیادی از کودکان این شهرستان در حالی که پیکرهای نمادین کودکان شهید غزه را در دست داشتند، همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان دادند.

فرماندار بجستان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس این شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد همدلی و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و مصداق عینی محکومیت جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی است.

حسن حیدری افزود:‌ رژیم جعلی صهیونیستی با جنایات وحشیانه و غیر انسانی اخیر نشان داده به هیچ قانون و قاعده ای پای بند نیست و مردم فلسطین بیش از هرزمانی به حمایت مسلمانان نیاز دارند.

آیین نمادین کودکان شهید غره در بجستان خراسان رضوی برپا شد

وی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی همگام با همه آزدیخواهان جهان با حضور خود بار دیگر با مردم فلسطین همدلی و هم عهدی خود و انزجارشان از رژیم جلاد و ظالم صهیونیست را اعلام کردند.

فرماندار بجستان روز جهانی قدس را روز بیاد ماندنی و تاریخی نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد:‌ همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همه افرادی که اعتقاد و دل در گرو آزادی و اسلامیت و انسانیت دارند با شرکت در راهپیمایی روز قدس همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان می دهند و حملات و جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کنند.

آحاد مختلف مردم بجستان همزمان با سایر نقاط استان خراسان رضوی و کشور با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس که از چهارراه انقلاب تا مصلی امام خمینی (ره)‌ این شهرستان برگزار شد بار دیگر بر عزم راسخ خود در حمایت از مردم فلسطین تاکید و جنایتهای رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha