همرزم شهید: رابطه سردار زاهدی با نیروهای تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) قلبی بود

شهرکرد- ایرنا- همرزم شهید سردار محمدرضا زاهدی و از فرماندهان گردان‌های تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) در هشت سال دفاع مقدس گفت: رابطه سردار زاهدی با نیروهای تحت امر خود در تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) رابطه قلبی و دلی بود.

جمشید علی‌بابایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک و تسلیت شهادت فرمانده سرافراز و بی‌مانند سردار محمدرضا(علی) زاهدی افزود: همه فرماندهان، سرداران، رزمندگان و همچنین ملت ایران و جهان اسلام هر چه دارند، مرهون رشادت و مجاهدت سرداران بزرگ از جمله سردار سلیمانی و سردار زاهدی است.

وی که خودش را شاگرد سردار زاهدی می‌داند، گفت: سردار زاهدی انسانی متواضع و دلاور در بین فرماندهان، سرداران و ملت بزرگ ایران و جمهوری اسلامی بودند.

همرزم شهید: رابطه سردار زاهدی با نیروهای تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) قلبی بود

وی با اشاره به اینکه سردار زاهدی در هشت سال دفاع مقدس به شهادت نرسید و به گفته خودش از خیل دوستان جامانده بود، گفت: این سردار شهید بی‌تاب شهادت بود و در حسرت شهادت در خارج از مرزها به دنبال شهادت بود و ذکر روز و شب ایشان شهادت بود.

این فرمانده گردان گفت: حاج علی زاهدی در سالروز شهادت حضرت علی (ع) با زبان روزه به دست شقی‌ترین و بی‌رحم‌ترین انسان‌های روزگار به آرزو خودش رسید.

رابطه سردار زاهدی با نیروهای تحت امر خود در تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) رابطه قلبی و دلی بود

همرزم شهید: رابطه سردار زاهدی با نیروهای تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) قلبی بود

علی‌بابایی با اشاره به اینکه سردار زاهدی از عملیات خیبر فرماندهی تیپ قمربنی‌هاشم(ع) را برعهده گرفت، گفت: رابطه سردار زاهدی با نیروهای تحت امر خود در تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) رابطه قلبی و دلی بود.

وی اظهار داشت: تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) در عملیات والفجر ۸ با فرمانده سردار زاهدی، موفق‌ترین یگان‌ها بود که سخت‌ترین و حساس‌ترین عملیات از جمله جناح‌داری را به این تیپ دادند و در این جنگ ۷۰ شبانه‌روزی رزمندگان با فرماندهی شهید زاهدی به پاتک‌های پی در پی دشمن پاسخ می دادند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: سردار زاهدی اطاعت‌پذیری بالای داشت و از لحاظ تاکتیکی فرماندهی بود که نسبت به جان بچه‌ها و رزمندگان حساس بود و تدبیر و فرماندهی او در قبل، حین عملیات بسیار بالا بود.

این همرزم شهید زاهدی گفت:چهره او کمتر جلوی دوربین آمد و ناشناخته ماند و همیشه مقید به جهاد و تلاش برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بود.

به گزارش ایرنا،سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha