۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85436163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عقب نشینی همدانی‌ها از موضع خود در قبال تصمیم فدراسیون تنیس روی میز

همدان- ایرنا- دست اندرکاران تنیس روی میز همدان طی هفته‌هایی اخیر مقابل تصمیم فدراسیون در خط خوردن "شیما صفایی" ورزشکار همدانی برای اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک واکنش‌های متعددی نشان داده بودند، این در حالی است که هم اینک از مواضع قبلی عقب نشینی کرده و سکوت اختیار کردند.

رئیس هیات تنیس روی میز همدان در این باره گفت: به هر حال نمی‌توانیم با فدراسیون جدال داشته باشیم و پیگیری این موضوع بیشتر منجر به حواشی مخرب می‌شد.

زهره ابوطالبیان روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما طی هفته‌های اخیر تلاش خود را برای تغییر تصمیم فدراسیون بکار گرفتیم اما آن‌ها بر انتخاب‌ها اصرار داشتند.

وی بیان کرد: این تصمیم هر چند برای ما به خصوص شیما صفایی ناراحت کننده بود اما به هر حال همه باید تابع فدراسیون باشیم و بیشتر از این امکان پیگیری نبود.

رئیس هیات تنیس روی میز همدان خاطرنشان کرد: تماس‌های فراوانی گرفته شد، حتی با وزیر که در سفر نوروزی به همدان آمده بود هم صحبتی داشتیم اما نظر فدراسیون تغییری نکرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های خانواده هیات تنیس روی میز همدان برای کسب موفقیت‌های روزافزون ادامه خواهد داشت، گفت: هم اینک ستایش ایلوخانی با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی توانست سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کند.

ابوطالبیان در خصوص وضعیت شیما صفایی نیز گفت: صفایی ورزشکار حرفه‌ای است و برای آینده خود برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا فدراسیون تنیس روی میز پیشتر در نشستی اعلام کرد: در بخش بانوان با توجه به گزارش سرمربی تیم ملی از عملکرد ملی پوشان در رقابت‌های قهرمانی جهان و با موافقت رئیس فدراسیون، ندا شهسواری و مهشید اشتری به عنوان ۲ نماینده تنیس روی میز کشورمان برای رقابت‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد برگزیده شدند که براین اساس نامی از شیما صفایی بانویی که شانس بالایی برای کسب سهمیه داشت دیده نمی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha