۱۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85436545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۳ درصد مشمولان کالابرگ الکترونیکی در زنجان از این طرح استفاده کردند+ فیلم

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: طی ماه های بهمن و اسفند ۹۳ درصد مشمولان کالا برگ الکترونیکی در این استان از طرح فجرانه آن استفاده کردند.

طیب جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ایرنا افزود: میانگین کشوری استقبال مشمولان از طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی ۸۳ درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مرحله سوم طرح کالا برگ الکترونیکی با عنوان "طرح فجرانه" در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر برای دهک‌های اول تا هفتم درآمدی استان تا ۱۸ اردیبهشت اجرا می شود.

جعفری افزود: همه خانوار دهکهای اول تا هفتم، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالا برگی دریافت می کنند.

وی ادامه داد: در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامینهای لازم برای هر فرد با قیمتهای مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است.

جعفری اظهار کرد: اعتبار جدید ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی علاوه بر یارانه فعلی است و خانوار یارانه بگیر به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

وی افزود: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته است و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می شود.

جعفری گفت: دهک های یک تا هفت مشمول اعتبار جدید هستند و یارانه بگیران این دهک ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های عضو طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره مندی از این حمایت تشویقی اقدام نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون پایانه‌های فروش کالابرگ الکترونیکی در بیش از هزار و ۹۰۰ فروشگاه‌ در سطح استان فعال شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha